English

پیام مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به مناسبت ۱۴خرداد؛

امام خمینی (ره) شخصیتی فراتر از زمان خود بود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به مناسبت 14 خرداد گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی فراتر از زمان خود بود.

امام خمینی (ره) شخصیتی فراتر از زمان خود بود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام محمد حسین بلک به مناسبت سی وسومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی‌(ره)پیامی را صادر کرد.

متن پیام مدیر کل اوقاف استان اصفهان به شرح زیر است...

"بسمه تعالی

اکنون پس از بیش از نیم قرن از آغاز نهضت اسلامی به زعامت امام راحل که سرآغازش 15 خرداد 42 بود، شعاع تابناک این حرکت الهی جلوه های بی شماری دارد و گستره تاریخ معاصر را روشن و آیندگان را نیز نویدبخش گردیده، شخصیت سترگ امام خمینی(ره) فراتر از زمانه اوست و به تعبیری زمان را در نوردیده و تا اعماق تاریخ پیش رو وارد شده و مرزها را شکسته و دلها را به تسخیر خود در آورده.

امروز نظام اسلامی آوردگاه ارزش های الهی و بسترساز تمدن اسلامی و یادآور آرمان‌های الهی و نویدبخش تحول جهانی ملت‌هاست این رهبر بی نظیر با مدیریت پیامبر گونه خویش تحولات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را مبتنی بر اصول و مبانی قرآن و آموزه‌های مکتب اهل بیت (ع) پایه گذاشت. وی عامل وحدت و همدلی امت اسلام و منادی پیوستگی آحاد مسلمانان برای نیل به عدالت وصفی پولادین در دشمن شناسی و دشمن ستیزی بود.

امروز پس از 33 سال از رحلت جانگداز آن امام فقیه صحنه مجسم تاریخ را به نظاره می‌نشینیم، جوانه های دیروز درختان تنومندی از تعالی و مقاومت شده و توسعه و آرمان خواهی و درسویی و ضعیف روز افزون دشمنان دیرین جلوه‌های غالب این مَصاف‌اند ابر قدرتانی که در زیر یوغ ظلم و دشمنی‌شان صدای شکستن ستون فقرات مستضعفان به وضوح شنیده می شد و از دست دادن هویت و کرامت تنها تصویری ذهنی آنان گشته بود امرز کوس بیچارگی و لاعلاجی شان جهان را پر کرده است؛ این بار صدای فروپاشی و خرد شدن استخوان های بنا شده از ستمشان نوید صبحی روشن تر و روزگاری خالی و عاری از مستکبران و نظام سلطه را با خود دارد.

 فلسطین مظلوم دیروز، صدایی رسا و بازویی توانا و مشتی آهنین گشته که سینه صهیونیست را شکافته و ناله هایی از سرعجز آنان را به گوش می رساند. حکمرانان مزدور که ذلتشان در مقابل جهان خواران از همیشه خوارترشان ساخته، مهر خیانت در قبال اولویت اول جهان اسلام یعنی فلسطین مقدس را بر پیشانی گرفته اند و مستضعفان خود را برای پاک نمودن جرثومه های فساد از سرزمین پیامبران و قبله گاه اول مسلمین جهان آماده ساخته و از همیشه خود را به اهداف مقدسشان نزدیک تر می دانند .

یاد جاودانه امام راحل و عظیم الشأن را گرامی داشته عهد و پیمان می بندیم که راه تا بدین جا آمده با ولّی را تا آخر پیموده و راست قامت تا قافله های ظفر و پیروزی ایستاده ایم. عزم را جزم آن نموده ایم تا قامت نماز را در قدس شریف به امامت زعیم و رهبرمان و امام خوبی ها و ایستادگی و شجاعت و شرافت و عصاره شهیدان و مجاهدان آیت الله العظمی الامام خامنه ای(مدظله العالی) به یُمن پیروزی کامل جهان اسلام بر پا داریم و شهیدان را نیز در این بزم نصرت و پیروزی به شهادت طلبیم .

 ای شهیدان خفته در خون و خاک 15 خرداد شاهد باشید که خون پاکتان درخت انقلاب اسلامی و نهضت را تنومند ساخت و ثمرات شیرین آن مرزهای تاریخ و جغرافیا را شکافته و ان شالله تا ظهور عدل مطلق و امید دلهای منتظر استمرار و دوام خواهد یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه