English

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان اصفهان خبر داد:

برگزاری ویژه برنامه‌‌های دهه کرامت در ۵۰ بقعه شاخص اصفهان

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امورخیریه استان اصفهان از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در 50 بقعه استان اصفهان به ویژه بقاع شاخص خبر داد.

برگزاری ویژه برنامه‌‌های دهه کرامت در 50 بقعه شاخص اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام ولی الله روان با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار داشت: از روز میلاد حضرت معصومه (س) تا روز ولایت امام رضا (ع) دهه کرامت نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه روز پنجم ذی‌القعده نیز روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان نامگذاری شده است، افزود: پیش بینی ما این است که در 50 بقعه استان اصفهان برای این روز برنامه های ویژه‌ای را داشته باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در این مراسمها کاروان زیر سایه خورشید حرم مطهر رضوی و خادمان حرم مطهر حضرت معصومه (س) حضور دارند، گفت: در این ایام این خادمان در 50 بقعه استان اجرای برنامه خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در امامزاده نرمی ویژه‌ترین برنامه‌ تکریم امامزادگان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: در بسیاری از امامزادگان و به ویژه 13 بقعه شاخص ملی در 10 روز دهه کرامت ویژه برنامه‌های خود را اجرا میکنند.

حجت الاسلام ولی اله روان در ادامه با اشاره به اجرای چهارمین برنامه قرار دوازدهم در استان اصفهان اظهار داشت: این برنامه از نیمه شعبان سال گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی گفت: این طرح در چهارمین دوره به صورت ویژه در آستان مقدس سلطان امیر احمد کاشان با همکاری هیئت احمدی و خیریه سلاله الجواد هیئت احمدی کاشان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: در این طرح 110 بسته معیشتی با ارزش تقریبی هر بسته به قیمت 750 هزار تومان شامل 10 قلم کالای اساسی تهیه شده و امروز بین جامعه هدفی که از سوی مرکز افق امامزاده شناسایی شده توزیع خواهد شد.

وی همچنین ضمن گرامی داشت ارتحال رهبر کبیر انقلاب و همچنین قیام 15 خرداد ابراز داشت: در آستانه سی وسومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) هستیم، یاد و خاطره ایشان و شهدای عزیز انقلاب را گرامی می‌داریم.

حجت الاسلام روان ادامه داد: امیدواریم انقلاب اسلامی در مسیری که با رهبری امام خمینی (ره) آغاز شد بتواند زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در بقاع سطح و دواستان اصفهان با همکاری مراکز افق، هیئت امناهای بقاع، خیران و ... برنامه‌های سخنرانی و محفل انس با قرآن داریم که با همکاری دیگر نهادها در امامزادگان شاخص برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه