English

وزیر ارشاد:

بنیاد بین‌المللی آذربایجان را فعال می‌کنیم/ مقبره الشعرا سامان می یابد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی آذربایجان‌شرقی گفت: بنیاد بین‌المللی آذربایجان را فعال می‌کنیم.

بنیاد بین‌المللی آذربایجان را فعال می‌کنیم/ مقبره الشعرا سامان می یابد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بدو ورود به فرودگاه تبریز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: معتقدم آذربایجان با ظرفیت های فرهنگی کم نظیری که دارد هم در حوزه مسایل فرهنگی برای داخل استان و هم برای حوزه پیرامونی اش به شدت مستعد برنامه ریزی است.

وی با بیان اینکه من احکام هیات امنا را قبل از سفر امضا کرده ام، خاطرنشان کرد: ما در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی موضوع فعال سازی بنیاد آذربایجان را به عنوان یک بنیاد ملی و بین المللی پیگیری و در این سفر تدوین می کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در دوره جدید با هدف دیپلماسی فرهنگی در منطقه به دنبال فعال سازی بنیاد ملی آذربایجان هستیم.

وی در مورد تکمیل مقبره الشعرا تبریز نیز اظهار کرد: برای تکمیل مقبره الشعرا از سفر قبلی بودجه ای را اختصاص دادیم و در سفر رییس جمهور هم هر قدر نیاز باشد، تامین می شود و امسال قصد سامان دادن به این مجموعه بزرگ فرهنگی و هنری را داریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به همراه رئیس جمهور به آذربایجان شرقی سفر کرده است امروز مهمان مردم شهرستان های مراغه و عجب شیر است.

رئیس جمهور در قالب بیست و دومین سفر استانی ساعتی پیش با استقبال نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه