English

سعادت علی‌نیا:

افزایش ۳۰ درصدی توزیع نهاده های یارانه دار دامی در خراسان رضوی

مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی بیان کرد: توزیع سهمیه خرید قبل همچنان ادامه دارد که میزان توزیع در این بخش رشد قابل توجهی نسبت به پارسال نشان می‌دهد.

افزایش ۳۰ درصدی توزیع نهاده های یارانه دار دامی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سعادت علی‌نیا مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی گفت: توزیع نهاده یارانه‌دار در این استان از ابتدای امسال تا کنون در مقایسه بامدت مشابه پارسال ۳۰ درصد افزایش یافته است.

علی‌نیا در ادامه این خبر اضافه کرد: شرکت پشتیبانی امور دام استان از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۵ هزار تن نهاده دامی شامل جو، ذرت و کنجاله سویا با قیمت پارسال میان دامداران و مرغداران توزیع کرده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: توزیع سهمیه خرید قبل همچنان ادامه دارد که میزان توزیع در این بخش رشد قابل توجهی نسبت به پارسال نشان می‌دهد.

وی افزود: خرید و دریافت نهاده با نرخ جدید از سامانه سراسری نیز در حال انجام است و مشکلی در این روند وجود ندارد و هم اکنون جمعیت دام خراسان رضوی معادل هشت میلیون و ۶۰۷ هزار و ۸۲۷ راس دام سبک و سنگین است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هشت میلیون و ۲۵۳ هزار و ۱۲۴ راس از این تعداد دام سبک و ۳۵۴ هزار و ۷۰۳ راس از این تعداد را دام سنگین شامل گاو و گوساله تشکیل می‌دهد.

علی نیا متذکر شد: ۱۰ درصد جمعیت دامی کشور متعلق به خراسان رضوی است و سالانه ۷۶ هزار تن گوشت قرمز ، ۱۵۳ هزار تن گوشت سفید و ۱۴۰ هزار تن تخم‌مرغ در این استان تولید می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه