English

جواد اعلمی:

ساخت کشتارگاه صنعتی سبزوار در اولویت است

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی بیان کرد: به علت پیگیری کار ساخت کشتارگاه صنعتی از سوی سرمایه گذار اولیه، زمینه جذب سرمایه گذار جدید طی سالیان گذشته فراهم نبوده است.

ساخت کشتارگاه صنعتی سبزوار در اولویت است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد اعلمی مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ساخت کشتارگاه صنعتی در شهرستان سبزوار از مطالبات مهم مردم و از اولویتهای چندین ساله است که تاکنون به نتیجه نرسیده است.

اعلمی در ادامه این خبر اضافه کرد: به منظور ساخت کشتارگاه صنعتی این شهرستان طی سالیان گذشته یک سرمایه گذار اقدام به ساخت این واحد صنعتی کرد که با تعلل زیادی مواجه شد.

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی ادامه داد: به علت پیگیری کار ساخت کشتارگاه صنعتی از سوی سرمایه گذار اولیه، زمینه جذب سرمایه گذار جدید طی سالیان گذشته فراهم نبوده است تا این که به منظور تسریع در ساخت کشتارگاه صنعتی سبزوار تصمیم به خلع ید سرمایه گذار اولیه گرفته شد که اعتراض وی را به همراه داشت با این حال این موضوع  در مراجع قضایی در حال بررسی است که تکلیف مشخص شود.

وی یادآور شد: شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد یکی از قطب های تولیدکننده گوشت قرمز و طیور در خراسان رضوی است و این شهر علاوه بر تامین نیاز گوشت مصرفی شهرستان و استان، پاسخگوی برخی از نیازهای استان های همجوار نیز هست و حدود ۳۵درصد اشتغال موجود در این شهرستان مرتبط با بخش دامپروری است.

اعلمی در خاتمه خاطرنشان کرد: ۳۶۰ واحد مرغداری گوشتی و مرغ تخم‌گذار، ۱۱ کارخانه خوراک دام و طیور و مراکز پرورش دام سبک و سنگین از عمده ترین واحدهای اشتغال‌زای بخش دامپروری این شهرستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه