English

محمد اورانی:

ورود۷۰۰ تن گوشت گرم مرغ در روز به بازار خراسان رضوی

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: در حوزه نظارتها نیز با تمام قوا و همکاری نهادهایی مانند بسیج و بخشهای مختلف از جمله اصناف، پایش و نظارت بازار به شکل معمول انجام می‌شود.

ورود۷۰۰ تن گوشت گرم مرغ در روز به بازار خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد اورانی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در خبری اظهار کرد: روزانه بین ۶۵۰ تا ۷۰۰ تن گوشت گرم مرغ وارد بازار استان می‌شود که ۲ برابر میزان نیاز است.

اورانی در ادامه این خبر اضافه کرد: در بهمن ماه امسال شاهد بیش از ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در استان بودیم که بسیار بی‌سابقه و موجب تامین فوق العاده گوشت گرم در اواخر اسفند و فروردین ماه در استان شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: در کنار این میزان، ذخیره‌ مطمئنی از مرغ منجمد نیز در خراسان رضوی وجود دارد که با مدیریت لازم به هر میزان تقاضا در بازار وجود داشته باشد عرضه انجام خواهد شد.

وی همچنین در ادامه متذکر شد: ذخایر کالاهای اساسی از جمله شکر، برنج، گوشت قرمز و روغن نیز در حد و میزان فراتر از نیاز استان با توجه به حضور زائران نوروزی تهیه و تامین شده است.

اورانی تاکید کرد: در زمینه میوه تنظیم بازار نیز بیش از هزار و ۸۰۰ تن سیب و پرتقال سهمیه خراسان رضوی ذخیره‌سازی شده است که به محض اعلام زمان و نرخ توزیع از سوی ستاد تنظیم بازار، عرضه در تمام مراکز عرضه مستقیم کالا و واحدهای پیش‌بینی شده انجام می‌گردد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی تصریح کرد: بازار در آستانه آغاز سال نو روان و عادی ارزیابی می شود و ذخایر بخش خصوصی و دولتی به میزان مطمئن در همه اقلام و کالاهای اساسی وجود دارد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اذعان کرد: به عنوان نمونه میزان برنج مصرف ماهانه در استان ۲۰ هزار تن است که در حال حاضر بیش از۲۳۰ هزار تن ذخیره‌سازی در این رابطه در ۲ بخش دولتی و خصوصی انجام شده است.

وی یادآور شد: در حوزه نظارتها نیز با تمام قوا و همکاری نهادهایی مانند بسیج و بخشهای مختلف از جمله اصناف، پایش و نظارت بازار به شکل معمول انجام می‌شود و با متخلفان و به خصوص پدیده گران‌فروشی به شدت برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

اورانی در خاتمه این خبر خاطرشنان کرد: همچنین برخی افراد باهدف فضاسازی به دنبال اعلام کمبود و ایجاد نگرانی در مردم هستند که با این افراد نیز برخورد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه