English

صفدر سلطانی:

خراسان رضوی میزبان مسابقات قهرمانی کشتی دانش آموزان کشور

معاون تربت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: مسابقات دانش آموزی در ۱۰ رشته ورزشی برای دختران و ۱۰ رشته ورزشی برای پسران در سطح استان‌ها از اواخر خرداد ماه آغاز و مرحله کشوری نیز در تابستان برگزار می‌شود.

خراسان رضوی میزبان مسابقات قهرمانی کشتی دانش آموزان کشور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، صفدر سلطانی معاون تربت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: خراسان رضوی به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزان پسر کشور در تابستان امسال انتخاب شده است.

سلطانی در ادامه تصریح کرد: این مسابقات کشوری مرداد ماه امسال با حضور هزار دانش آموز پسر از استان‌های سراسر کشور برگزار می شود.

معاون تربت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: شروع دوباره فعالیت‌های حوزه ورزش دانش آموزی با پایان آزمون‌های دوره تحصیلی یکی از اتفاقات خوب حوزه سلامت دانش آموزی است.

وی در ادامه اظهار کرد: مسابقات دانش آموزی در ۱۰ رشته ورزشی برای دختران و ۱۰ رشته ورزشی برای پسران در سطح استان‌ها از اواخر خرداد ماه آغاز و مرحله کشوری نیز در تابستان برگزار می‌شود.

 معاون تربت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی یادآور شد: از جمله رشته‌های ورزشی برای دانش آموزان امسال می‌توان به جودو، ووشو، دو و میدانی، شنا، شطرنج، ژیمناستیک، کشتی آزاد، کشتی فرنگی و تکواندو اشاره کرد.

سلطانی در خاتمه با اشاره به گستره این مسلبقات خاطرنشان کرد: علاوه بر برگزاری مسابقات در سطح استانی، خراسان رضوی میزبان بخشی از مسابقات ملی نیز هست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی