English

مسابقات کشتی آزاد جام رمضان با مشارکت شهرداری قم برگزار شد

با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم مسابقات کشتی آزاد جام رمضان در قم برگزار شد.

مسابقات کشتی آزاد جام رمضان با مشارکت شهرداری قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، مسابقات کشتی آزاد جام رمضان هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در رده‌های مختلف در شهر قم برگزار شد و در دودسته تیمی و انفرادی برندگان معرفی شدند.

در این دوره از مسابقات، باشگاه شهید زین‌الدین با ۲۰۸ امتیاز و کسب ۷ مدال طلا عنوان نخست مسابقات قهرمانی کشتی آزاد نونهالان استان قم، جام رمضان یادواره مرحوم پودنکی را کسب کرد.

تیم آکادمی عباسی نیز با ۱۷۱ امتیاز و یک نشان طلا دوم و تیم مرحوم سلطانی نژاد با ۱۳۳ امتیاز و یک طلا مقام سومی رقابت‌ها را به دست آورند.

در این رقابت‌ها علی رنجبر، علی‌اصغر جعفری، مهدی حسن‌زاده، علی بابا، امیرحسین آزادی، صالح محمدی و امیرحسین رضوانی از باشگاه شهید زین‌الدین موفق به کسب ۷ مدال طلا شدند.

همچنین محمدمهدی شوکت از باشگاه یزدان، محمدامین قهرمانی از آکادمی عباسی، علیرضا موسایی از باشگاه سلطانی نژاد و امیررضا صمدی و محمدعلی موسوی نیز از تیم عمران بتن مدال‌های رنگارنگ دیگر این رقابت‌ها را کسب کردند.

این پیکارها که با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در حالی برگزار شد که به‌غیراز حکم و مدال از سوی این سازمان به تیم اول دو میلیون تومان، به تیم دوم یک‌میلیون و پانصد هزار تومان و به تیم سوم یک‌میلیون تومان بن خرید لوازم ورزشی اهداء شد.

این مسابقات با شرکت ۱۲۷ کشتی‌گیر در قالب ۱۹ تیم شامگاه روز جمعه ۲۶ فروردین‌ماه جاری به سرانجام رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه