English

بهروز رحیمی:

وزارت بهداشت برنامه‌ای برای تعدیل نیرو ندارد

معاون توسعه وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: سیاست کلی وزارت بهداشت حفظ، نگهداشت و ارتقای نیروها است و هیچ برنامه ای برای تعدیل نیرو ندارد.

وزارت بهداشت برنامه‌ای برای تعدیل نیرو ندارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهروز رحیمی، معاون توسعه وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی که به همراه وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به اردبیل سفر کرده است در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان نجف زاده اردبیل گفت: سیاست کلی وزارت بهداشت حفظ، نگهداشت و ارتقای نیروها است و هیچ برنامه ای برای تعدیل نیرو ندارد.

وی افزود: آزمون استخدامی برای امسال برنامه ریزی شده و جلسات مختلفی با سازمان اداری استخدامی برگزار کرده ایم.

معاون توسعه وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی همچنین در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان نجف زاده اردبیل گفت: تلاش می‌شود که پروژه بیمارستان نجف زاده اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل و به بهره برداری برسد.

بر اساس این گزارش تعداد تخت‌های بیمارستانی مرکز درمانی در دست ساخت نجف زاده اردبیل از ۲۵۸ تخت به ۵۰۰ تخت افزایش یافته و با تسریع در عملیات عمرانی، ساخت آن در اولویت پروژه های عمرانی استان قرار گرفته است.

بنا به اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، اعتبار لازم برای اجرای این بیمارستان در قالب بودجه سال جاری پیش بینی شده و قرار است طرف پنج سال احداث و تکمیل شود.

بیمارستان آموزشی نجف‌زاده اردبیل با همراهی مجمع خیران سلامت و بهداشت استان اردبیل در ۴۳ هزار مترمربع زمین در حال احداث بوده و بنا به اعلام مجری طرح، ۱۰ هزار میلیارد ریال برای ساخت آن نیاز است.

برای این بیمارستان ۲۴ اتاق عمل تعریف شده و طبقات سوم تا پنجم به عنوان بخش‌های بستری است که سعی شده در هر طبقه تجهیزات و امکانات مناسب نیز در نظر گرفته شود.

فضای آموزشی بخش بهداشت و درمان احداث شده در استان اردبیل حدود ۲۰ هزار متر مربع است که با بهره برداری از طرح های در دست احداث، ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع نیز به این فضاها افزوده شده و مجموع فضاهای آموزش بخش بهداشت و درمان استان به ۳۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی