English

اکبر بهنام جو:

کلنگ بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل به زمین زده شد

استاندار اردبیل گفت: به منظور جذب توریست سلامت و افزایش سرانه تخت بیمارستانی کلنگ بیمارستان ۱۰۰۰تخت خوابی اردبیل به زمین زده شد.

کلنگ بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو ، استانداراردبیل در آیین آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان گفت: به منظور جذب توریست سلامت و افزایش سرانه تخت بیمارستانی کلنگ بیمارستان ۱۰۰۰تخت خوابی اردبیل به زمین زده شد و بیمارستان ۲۵۰تخت خوابی نجف زاده به ۵۰۰ تخت خواب افزایش یافت.

وی اظهار کرد: با حرکت خوبی که برای احداث بیمارستان در سطح استان آغاز شده علاوه بر افزایش سرانه تخت بیمارستانی و رسیدن به استاندارد کشوری برای جذب توریست پزشکی از کشورهای همسایه نیز برنامه ریزی شده است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل به لحاظ موقعیت جغرافیایی بیشترین اشتراکات فرهنگی و تکلم با جمهوری آذربایجان دارد و برای خدمات درمانی و پزشکی می تواند بیشترین بهره برداری را از مسافران آذری داشته باشد.

بهنام جو با بیان اینکه تا سه سال آینده نزدیک ۱۵۰۰ تخت به تخت های بیمارستانی استان اردبیل افزوده می شود، گفت: با تکمیل پروژه های در دست احداث ، استان می تواند به عنوان قطب سلامت و محل مناسب برای جذب مسافران پزشکی مطرح شود که این کار ارز آوری مناسبی برای استان دارد.

وی ادامه داد: کار بزرگ آقای زینالی سرمایه گذار بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی بسیار پسندیده و بزرگ است که عملیات اجرایی این بیمارستان از امروز آغاز شد و در محدوه زمانی سه ساله تکمیل و به تعداد بیمارستان های استان افزوده می شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه تکمیل این بیمارستان ها نیازمند حمایت و همکاری و وحدت همگانی را می طلبد تصریح کرد؛ با اضافه شدن این مراکز به مراکز درمانی و بیمارستانی به طور یقین نیازمند کادر درمان و پزشکان متخصص در استان خواهیم بود و از هم اکنون باید به فکر تامین و آموزش نیروی انسانی متخصص در این بیمارستان باشیم.

بهنام جو در پایان از کادر درمان و پرستاران بیمارستان های استان، بسیجیان طرح شهید سلیمانی به منظور تلاش برای کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا و درمان بیماران بستری شده در بخش های بیمارستان ها تقدیر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه