English

سرگرمی برای سرگرمی در مکتب ما پذیرفته شده نیست

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه منطق برخی در سرگرم کردن مردم با منطق اسلام سازگار نیست، گفت: سرگرمی برای سرگرمی در مکتب ما پذیرفته شده نیست بلکه در مکتب اسلام هدف از سرگرمی و تفریح نیرو گرفتن برای رشد و تعالی است و نمی توان از هر وسیله ای برای خنده و سرگرمی استفاده کرد.

سرگرمی برای سرگرمی در مکتب ما پذیرفته شده نیست

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: مکتب اهل بیت(ع) بسیار غنی است و از افتخارات ما است که در این کتب غنی در مسیر انسان سازی هیچ کم و کسری وجود ندارد.

وی با اشاره به اقداماتی که برای حذف و کتمان مکتب اهل بیت(ع) در طول تاریخ انجام شده است، گفت: مکتب اهل بیت(ع) در همه عرصه های انسان سازی حرف برای گفتن دارد و مسئولان باید این نگاه را ترویج کنند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه مکتب اهل بیت(ع) برای خنده و تفریح هم راهکار و ضابطه دارد، افزود: شبکه نسیم برای همین راه اندازی شد که ساعاتی از شبانه روز را به شاد کردن مردم اختصاص دهد و این شادی باید عام و همه پسند باشد.

وی با بیان اینکه منطق برخی در سرگرم کردن مردم با منطق اسلام سازگار نیست، افزود: سرگرمی برای سرگرمی در مکتب ما پذیرفته شده نیست بلکه در مکتب اسلام هدف از سرگرمی و تفریح نیرو گرفتن برای رشد و تعالی است و نمی توان از هر وسیله ای برای خنده و سرگرمی استفاده کرد.

سعیدی با بیان اینکه اسلام جلوه های مختلف دارد و باید برای تفریح و خنده مردم با منطق صحیح ریل گذاری شود، افزود: طنز پردازان باید تفریح و سرگرمی با هدف را دنبال کنند.

وی با اشاره به درپیش بودن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر گفت: حضرت معصومه سلام الله علیها الگوی ویژه ای برای دختران هستند زیرا در حین مجرد بودن فعالیت های اجتماعی هم داشتند و این نشان می دهد که اسلام دختران را از فعالیت های اجتماعی منع نکرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه