English

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مازندران امنیت غذایی کشور را پایدار کرده است/ مردم شایسته بهترین خدمات هستند

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مازندران تأمین کننده مرغ، برنج و روغن تهران است و با مدیریت درست و صحیح در جهاد کشاورزی توانسته امنیت غذایی کشور را پایدار کند.

مازندران امنیت غذایی کشور را پایدار کرده است/ مردم شایسته بهترین خدمات هستند

ب️ه گزارش خبرگزاری موج مازندران، آیت اله محمدی لائینی در مراسم بزرگداشت سوم خرداد و یادواره 10 شهید سنگرساز بی سنگر جهاد کشاورزی مازندران در عملیات بیت المقدس اظهار داشت: جهاد سازندگی در دفاع مقدس نقش ویژه داشت و 169 شهید تقدیم انقلاب کرد و 62 هزار اعزام به جبهه‌ها داشت.

وی ادامه داد: آسودگی خاطر و امنیت امروز ما به برکت شهدا و ایثارگران است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران افزود: جهاد سازندگی با سازندگی کشور در حوزه راه، کتابخانه، مسجد و مدرسه و همچنین دوران دفاع مقدس نقشی ماندگار برجای گذاشته است و بحق عنوان سنگرسازان بی سنگر را کسب کرد.

وی گفت: جهاد کشاورزی امروز دو مأموریت مهم عملیاتی کردن شعار سال یعنی دانش‌بنیان کردن کشاورزی و مردمی‌سازی یارانه‌ها دارد.

آیت الله لائینی تصریح کرد: مهندس عنایتی و پرسنل جهاد کشاورزی توان عملیاتی کردن شعار سال را دارند چرا که جهادی عمل می‌کنند و شبانه روز در حال فعالیت هستند و حوزه نمایندگی ولی فقیه هم از این فعالیت‌ها پشتیبانی و حمایت خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: کشاورزی مازندران باید با تلاش همه مجموعه جهاد کشاورزی علمی و دانش‌بنیان شود و در پایان سال نتایج آن مشخص و اعلام شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران عنوان داشت: مردم مهمترین عامل حفظ و پایداری امنیت کشور هستند و این مردم شایسته بهترین خدمات هستند.

آیت اله محمدی لائینی تأکید کرد: میدان عملیات اقتصادی بر عهده جهاد کشاورزی است و کالاهای اساسی هم باید تأمین شود و هم به اندازه کافی وجود داشته باشد.

وی عنوان داشت: مازندران تأمین کننده مرغ، برنج و روغن تهران است و با مدیریت درست و صحیح در جهاد کشاورزی توانسته امنیت غذایی کشور را پایدار کند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران تصریح کرد: مدیریت شود تا در شرایط اقتصادی جاری کشور، تولیدکننده متضرر نشود و مصرف کننده هم حمایت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه