English

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

اجرای فاز سوم طرح ۳۱۳ نیمه خردادماه در استان اصفهان

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان گفت:نیمه خردادماه فاز سوم طرح ۳۱۳ در استان اصفهان اجرا می شود.

اجرای فاز سوم طرح ۳۱۳ نیمه خردادماه در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آرش محمدحسینیان بیان کرد: فاز سوم طرح ۳۱۳ برای تقویت اعتقادات مذهبی جوانان و نوجوانان با هدف پشتیبانی معنوی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان برگزار می شود.

وی با اشاره به اجرای فاز سوم طرح ۳۱۳، بیان داشت: در نیمه دوم خردادماه امسال با حضور ۱۰ روحانی در ۸ شهرستان، دوره جدید این طرح برای ارائه خدمات فرهنگی و ارتقای باورهای دینی و کنترل آسیب های اجتماعی اجرا خواهد شد.

محمدحسینیان با تاکید به اینکه حل مشکلات اقتصادی باید در کنار رفع نیازهای فرهنگی مددجویان در اولویت باشد، افزود: اهدا کالاهای اساسی،  شناسایی  افراد نخبه و مستعد از میان خانواده‌های تحت حمایت، بسترسازی برای بازگشت به تحصیل، ایجاد زمینه بازگشت به زندگی، تامین هزینه‌های درمان، تعمیر و تامین مسکن برای نیازمندان و کمک جهیزیه برای نوعروسان از جمله خدمات انجام شده در ۲ مرحله اول این طرح در استان بوده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان، گفت: در مدت اجرای این طرح، تعداد ۷۰ خانوار تحت حمایت برای دریافت خدمات در ۶ شهرستان شناسایی و جلسات آموزشی به صورت چهره به چهره و گروهی همچنین مشاوره های دینی و مذهبی برای آنان برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه