English

بهرام دارایی:

می‌توانیم با تکیه بر توان داخلی به بهترین افتخارات دست یابیم

معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: در دوره مدیریتی کنونی سازمان غذا و دارو نظارت جدی‌تر بر مجموعه‌های مختلف فعال در حوزه غذا و دارو داریم و در کنار آن با سودجویان این عرصه به‌طور قانونی برخورد می‌کنیم.

می‌توانیم با تکیه بر توان داخلی به بهترین افتخارات دست یابیم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، بهرام دارایی رییس سازمان غذا و دارو و معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سخنانی بیان کرد: عملکرد درخشان کلیه خادمان حوزه سلامت از جمله فعالان عرصه غذا و دارو در طول سال‌های گذشته به‌ویژه سال‌های اخیر که درگیر بحران کرونا بودیم، تقدیر مقام معظم رهبری را به همراه داشته است و ایشان این عملکرد شایسته را ستودند.

دارایی این سخنان را در اجلاس مدیران و معاونان سازمان غذا و دارو و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در مشهد اظهار کرد و ادامه داد: ما می‌توانیم با تکیه بر توان داخلی خودمان به بهترین افتخارات دست یابیم و متخصصان ایرانی در تولید انواع دارو‌ها و واکسن‌های کرونا خوش درخشیدند.

رییس سازمان غذا و دارو و معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ادامه اضافه کرد: با وجود شرایط بسیار سخت تحریمی نشان دادند که ایرانی‌ها در سخت‌ترین شرایط بهترین عملکرد را نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: در بحث نسخ دارویی با الکترونیکی شدن نسخه‌ها نتایج بهتری را به نسبت گذشته شاهد هستیم و همگام با پیشرفت در پرونده‌های الکترونیک، بحث نسخه نویسی الکترونیک هم با پیشرفت خوبی همراه بوده است.

 وی خاطرنشان کرد: در دوره مدیریتی کنونی سازمان غذا و دارو نظارت جدی‌تر بر مجموعه‌های مختلف فعال در حوزه غذا و دارو داریم و در کنار آن با سودجویان این عرصه به‌طور قانونی برخورد می‌کنیم.

 دارایی تاکید کرد: با کسانی که در عرصه‌های دارو و اقلام دارویی به‌صورت غیرمجاز فعالیت دارند به‌طور قاطع برخورد می‌شود و در این خصوص معاونان غذا و دارو در دانشگاه‌ها نقشی کلیدی برعهده دارند تا با کسانی که تخطی می‌کنند برخورد قانونی صورت پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه