English

با حضور معاون رییس جمهور؛

مرکز نوآوری دانشگاه گیلان افتتاح شد

مرکز نوآوری دانشگاه گیلان امروز سه شنبه با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، اسدالله عباسی استاندار گیلان افتتاح شد.

مرکز نوآوری دانشگاه گیلان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، رییس دانشگاه گیلان با بیان اینکه مرکز نوآوری این دانشگاه در یکهزار و ۸۷۵ مترمربع مساحت افتتاح شده است، اظهار داشت: بیش از ۶ میلیارد تومان برای افتتاح این مرکز هزینه شده که بخشی از آن کمک معاونت علمی و فناوری رییس جمهور است.

 فرید نجفی روز سه شنبه در حاشیه افتتاح مرکز نوآوری دانشگاه گیلان گفت: در این مرکز تیم های استارتاپ متشکل از دانشجویان، فارغ التحصیلان و اعضای هیات علمی دانشگاه دارای ایده های فناورانه ای که منجر به کسب و کار شود، جذب و مورد حمایت قرار می گیرند. 

وی با بیان اینکه بخش های مختلفی در مرکز نوآوری دانشگاه گیلان در نظر گرفته شده اظهار داشت: دفتر مالکیت فکری، صندوق پژوهش و فناوری گیلان، نمایندگان بخش های خصوصی در حوزه سرمایه گذاری خطر پذیر شتاب دهنده حوزه صنایع خلاق "شتاب دهنده ورنا" را در این مرکز داریم. 

رییس دانشگاه گیلان بیان داشت: دفاتر سه مرکز آر اندی در مرکز نوآوری این دانشگاه استقرار داده شده اند ضمن اینکه تیم های هسته فناوری تحت پوشش مرکز رشد و نوآوری دانشگاه گیلان از امکانات این مرکز استفاده می کنند.

براساس آخرین آمار، هم اکنون حدود ۱۸ هزار دانشجو در رشته‌های مختلف مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه گیلان مشغول به تحصیل هستند، این دانشگاه دارای بیش از ۵۶۰ عضو هیأت علمی است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز سه شنبه قبل از افتتاح مرکز نوآوری دانشگاه گیلان از شرکت های دانش بنیان فرآوری و ساخت قطعات خودروی ایران، پایا کلاچ و زیست فرآورد پارس بازدید کرد. 

افتتاح کارخانه نوآوری گیلان و بازدید از واحدهای مستقر در آن، افتتاح فضای کار اشتراکی و مرکز نوآوری مکعب و بازدید از خانه خلاق و نوآوری گیلان و شرکت ها و واحدهای فناور مستقر از جمله دیگر برنامه های سفر یکروزه معاون علمی و فناوری رییس جمهور و هیات همراه به استان گیلان است.

 
 
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه