English

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران اعلام کرد:

آغاز عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ۱۵۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی مازندران

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مازندران از اجرای 156 کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی استان به ویژه محورهای شریانی هراز، سوادکوه، کندوان و محور کناره در سال جاری با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال خبر داد.

آغاز عملیات لکه گیری و روکش آسفالت 156 کیلومتر از محورهای مواصلاتی مازندران

به گزارش  خبرگزاری موج مازندران، مهندس حسن جهانیان اظهار داشت: این اداره کل با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمران، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد در قالب سه قرارداد غرب - مرکزی و شرق راههای شریانی و اصلی حوزه استحفاظی استان اقدام به لکه گیری و روکش آسفالت کرده است.  

وی ادامه داد: با توجه به ویژگی شاخص ترانزیت و توریستی بودن این استان روکش آسفالت محورهای شریانی و اصلی می تواند نقش مهمی را در بهبود و سرعت مبادلات اقتصادی منطقه و ایمنی کاربران جاده ای ایفا کند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران گفت: استان مازندران از جمله استان هایی است که از نظر شرایط جغرافیایی و گردشگری منطقه و تعدد روستاها، بسیار پر رفت و آمد بوده به همین دلیل ایمن سازی و بهسازی راههای ارتباطی استان از جمله فعالیتهای مهم این اداره کل به شمار می رود از این رو عملیات لکه گیری و روکش آسفالت راههای استان به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت زیرساخت جاده‌ای مناسب در کاهش خسارات مالی و جانی از سویی و حمل و نقل تولیدات کشاورزی از سوی دیگر ابراز امیدواری کرد: مؤثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم کردن طرح های لازم برای انجام و اجرای رویه های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

جهانیان افزود: جاده ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ، حراست نگهداری، تعریض و هرگونه فعالیتهای مرتبط با آن را به این اداره کل محول کرده، بدیهی است ایمن نمودن محورها برای سلامت عبور و مرور و توسعه آتی راهها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی بیان داشت: انشالله با تخصیص اعتبار و تأمین قیر لازم برای اجرای پروژه های سطح استان، سرعت اجرای پروژه ها افزایش یافته تا موجبات رضایتمندی، ایمنی و آرامش مردم  فراهم آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه