English

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان اعلام کرد:

توقیف ۱۰۷ دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در استان اصفهان

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از توقیف 107 دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در استان اصفها از ابتدای امسال تا کنون خبر داد.

توقیف 107 دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمود چیتیان با اعلام خبر توقیف 107 دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در استان از ابتدای سال 1401،گفت: 105 مورد مأموریت درون شهری و برون شهری به صورت شبانه روزی در راستای حفاظت از منابع آب استان طی این مدت انجام شد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان اظهار کرد: 73 عدد پمپ و کفکش غیرمجاز از شبکه های آبیاری توقیف شد.

وی با بیان توقیف دو دستگاه خودرو تانکر در حین برداشت غیرمجاز از شبکه های آبیاری افزود: 14 دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز نیز در این بازه زمانی دو ماهه توقیف شد.

چیتیان مرکز سامانه 3848 را یکی از راههای ارتباط مردم استان اصفهان با شرکت آب منطقه ای اصفهان اعلام کرد و ادامه داد: مردم می توانند در سراسر استان  از طریق این سامانه در تمام طول شبانه روز تماس بگیرند وگزارش تخلفات از قبیل  حفاری، لایروبی و کف شکنی غیر مجاز چاه، بهره برداری از چاههای فاقد پروانه  را مطرح کنند.

وی خاطر نشان کرد: ثبت و رسیدگی به تخلفات  برداشت پساب از فاضلاب شهری، برداشت غیر مجاز از کانال ها و شبکه های آبیاری، تصرف و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه ها و ساخت، نگهداری، حمل و تردد انواع دستگاه های حفاری غیر مجاز از دیگرخدمات سامانه تلفنی 3848  است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان یادآور شد: از ابتدای سال 1401 تا امروز یکم خردادماه 1401 تعداد 107 دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در استان توقیف شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه