English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف بیش از ۱۹ تُن روغن خوراکی احتکار شده

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف بیش از 19 تُن روغن خوراکی احتکار شده به ارزش 14 میلیارد ریال طی 2 عملیات در اصفهان و کاشان خبر داد.

کشف بیش از 19 تُن روغن خوراکی احتکار شده

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه برنامه های مقابله ای خود با محتکران کالاهای اساسی با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار روغن خوراکی در 2 انبار واقع در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان اصفهان مطلع و بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و تکمیل شدن تحقیقات خود طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت از انبار های مذکور بازدید کردند که در نتیجه 15 تُن 241 کیلو روغن خوراکی احتکار شده کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: همچنین ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان نیز در عملیاتی دیگر از انباری در این شهرستان 4 تُن و 218 کیلو روغن خوراکی احتکار شده را کشف کردند.

سردار هاشمی فر، مجموع روغن های احتکاری مکشوفه را 19 تُن و 459 کیلو اعلام کرد و گفت: برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش این روغن ها بالغ بر 14 میلیارد ریال است که در این خصوص تمامی انبارها پلمب و 3 نفر نیز دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه