English

با مشارکت مؤسسه تکیه انجام می‌شود؛

پخش زنده ۲۴ ساعته حرم حضرت معصومه(س) با ترافیک رایگان

پخش زنده 24 ساعته حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با ترافیک رایگان یکی از مفاد تفاهم‌نامه میان مدیر روابط عمومی حرم مطهر و مدیرعامل مؤسسه تکیه است که این تفاهم‌نامه در راستای توسعه همکاری‌های رسانه‌ای و زیرساخت‌های فنی با هدف تعظیم شعائر و معارف دینی، ترویج فرهنگ فاطمی و تقویت ظرفیت‌های دینی در عرصه رسانه و فضای مجازی، امضا شده است.

پخش زنده ۲۴ ساعته حرم حضرت معصومه(س) با ترافیک رایگان

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام علی قاسمی مدیر روابط عمومی آستان مقدس روز گذشته تفاهم‌نامه همکاری رسانه‌ای را با حسین محمدی مدیرعامل مؤسسه تکیه امضا کرد.

این تفاهم نامه با موضوع توسعه همکاری‌های رسانه‌ای و زیرساخت‌های فنی با هدف تعظیم شعائر و معارف دینی، ترویج فرهنگ فاطمی و ایجاد بستر ویژه در رسانه و فضای مجازی برای استفاده هر چه بیشتر مردم از محتواهای دینی و مذهبی تولید شده در آستان مقدس فاطمی به مدت یک سال دنبال می‌شود.

در این تفاهم‌نامه سایت تکیه متعهد شد که یک صفحه اختصاصی ویژه انتشار برنامه‌ها، مداحی‌ها و سخنرانی‌های آستان مقدس فاطمی در پلتفرم تکیه طراحی و زیرساخت سرویس پخش زنده ۲۴ ساعته تلویزیون اینترنتی حرم مطهر بانوی کرامت را با ترافیک رایگان ایجاد کند.

همچنین اجرای یک ویژه برنامه مشترک با موضوع یکشنبه های فاطمی در حرم مطهر، کمک در انتشار گسترده اطلاع رسانی‌ها و تولیدات مشترک در فضای رسانه، ایجاد بستر ارسال محتواهای تولیدی آستان مقدس فاطمی در سایت تکیه از دیگر مفاد این تعهدنامه است.

معرفی و انتشار نام تکیه در فضاهای تبلیغی حرم مطهر، همکاری در اجرای پویش ها، برنامه ها، جشنواره‌ها و مسابقات حرم مطهر و انتشار تولیدات رسانه ای حرم مطهر بانوی کرامت در رده های سنی مختلف از جمله مفاد تفاهم نامه روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس فاطمی با مؤسسه تکیه است.

گفتنی است، مؤسسه تکیه زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی پلتفرمی دارد که به کاربر این امکان را می‌دهد در حوزه محتواهای مذهبی آنچه را لازم دارد بتواند به صورت رایگان در اختیار داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه