English

حجت الاسلام فلاح پور خبر داد؛

تبیین گفتمان دینی توسط کارشناسان مذهبی آستان قم برای دانش آموزان گیلانی

مسئول امور فرهنگی مجتمع آستان مقدس بانوی کرامت در پره‌سر، از برگزاری کلاس‌های معرفت‌افزایی در راستای جهاد تبیین در مدارس دخترانه شهر پره سر استان گیلان خبر داد و گفت: این برنامه با موضوعات گفتمان دینی، حجاب، عفاف، اهمیت دعا و مناجات و اتصال بین بنده و خالق برای دانش آموزان برگزار می‌شود.

تبیین گفتمان دینی توسط کارشناسان مذهبی آستان قم برای دانش آموزان گیلانی

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام فلاح زاده در گفت‌وگویی از اجرای ویژه برنامه های فرهنگی در راستای جهاد تبیین در مدارس شهر پره‌سر خبر داد و اظهار کرد: این برنامه‌ها با موضوعات گفتمان دینی، حجاب، عفاف، اهمیت دعا و مناجات و اتصال بین بنده و خالق در ماه مبارک رمضان و ایام خاص دیگر مانند هفته معلم برای دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه با اولویت دانش آموزان و دانشجویان از طرف مجتمع فرهنگی تربیتی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و با هماهنگی آموزش و پرورش استان گیلان و شهرستان رضوان شهر انجام می‌شود.

مسئول امور فرهنگی مجتمع آستان مقدس در پره سر ادامه داد: این برنامه تبیینی در مناسبت‌های خاص و به صورت کلاسی و رودررو انجام می شود و بعد از سخنرانی کوتاهی پیرامون موضوع تعیین شده کارشناس مذهبی به پرسش ها و شبهات جوانان و نوجوانان پاسخ می دهد.

وی گفت: این برنامه از اول ماه رمضان شروع شده و تا آخر سال تحصیلی ادامه خواهد داشت و پس از تعطیلی مدارس نیز اردوهای دانش آموزی برنامه ریزی خواهد شد.

فلاح پور افزود: ما بنا داریم که در تمامی مقاطع تحصیلی در مدارس و دانشگاه ها حضور پیدا کنیم ولی اولویت اول ما متوسطه اول و دوم و به ویژه در مدارس دخترانه است و در صورت تأمین کارشناس، این طرح در تمامی مدارس استان توسعه خواهد یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه