English

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان خبر داد:

شرایط تعطیلی مراکز آموزشی و دستگاه های شهرستان کاشان

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: بنابر پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی و محیط زیست شهرستان، پیش دبستانی ها و مهد کودک ها تعطیل و مدارس صرفا جهت برگزاری امتحانات پایان سال دانش آموزی فعال خواهد بود.

شرایط تعطیلی مراکز آموزشی و دستگاه های شهرستان کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدشریف زارعی در جلسه اضطراری کارگروه هوای پاک شهرستان با توجه به وضعیت موجود کاشان گفت: بنابر پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی و محیط زیست شهرستان، پیش دبستانی ها و مهد کودک ها تعطیل و مدارس صرفا جهت برگزاری امتحانات پایان سال دانش آموزی فعال خواهد بود.

وی در ادامه بیان داشت: طبق تبصره ۳ ماده ۳ قانون هوای پاک تعطیل نمودن دستگاه‌ها و ادارات از دستورکار ستاد های شهرستان و استان خارج بوده و از اختیارات رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهوری است که بر همین اساس شرایط بحرانی شهرستان به استان اعلام شده است و در صورت هرگونه تصمیم به مردم اطلاع رسانی می شود.

این مقام مسئول در خصوص حضور کارکنان در ادارات شهرستان افزود: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان موظف هستند برای کارکنان دارای بیماری زمینه ای، خاص، دارای بیماری های قلبی و تنفسی، زنان باردار و در معرض خطر مرخصی  اضطراری اعمال نموده و همکاری کامل داشته باشد.

زارعی در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شرایط بحرانی آلودگی هوا تصریح کرد: از کلیه افراد جامعه به ویژه افراد دارای بیماری های زمینه ای درخواست می شود حتی المقدور از منزل خارج نشوند و در صورت و خروج از منزل از ماسک استفاده کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان اضافه کرد:  زنان باردار، کودکان و نوزادان سالمندان، بیماری تنفسی و قلبی به جز موارد درمانی به هیچ عنوان از منزل خارج نشوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه