English

محمد پهلوان:

بستری شدن روزانه ۵۹ بیمار کرونایی در خراسان رضوی

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در حال حاضر ۱۶۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری هستند.

بستری شدن روزانه ۵۹ بیمار کرونایی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: هم اینک ۶۵ بیمار بدحال مبتلا به ویروس کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند.

پهلوان در ادامه این خبر با اشاره به تعداد بیماران بدحال کرونایی اضافه کرد: از این تعداد ۴۹ بیمار بدحال در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به پایان روز ۳۱ اردیبهشت ماه در خراسان رضوی یک تن بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخت.

وی تصریح کرد: هم اکنون روزانه حدود ۵۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری می‌شوند که از این تعداد روزانه حدود ۴۶ نفر در بیمارستانهای زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری می‌شوند که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر خراسان رضوی را زیر پوشش دارد.

پهلوان در خاتمه یادآور شد: همچنین در حال حاضر ۱۶۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد ۱۳۰ بیمار در بیمارستانهای زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه