English

استاندار ایلام:

امروز نیازمند روابط‌عمومی‌های پاسخگو و امیدآفرین هستیم

استاندار ایلام در نشست روابط عمومی های استان گفت: روابط‌عمومی‌ها باید در طراز بالا و در حد نفر دوم سازمان ها باشند و این سمت جایگاه افراد با انگیزه، خبره و حرفه ای است.

امروز نیازمند روابط‌عمومی‌های پاسخگو و امیدآفرین هستیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام‌نیا شامگاه شنبه در نشست مدیران روابط‌عمومی‌ دستگاه های اجرایی استان ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و هفته روابط عمومی گفت: یکی از ارکان های مهم هر ارگان و سازمانی روابط عمومی توانمند و متخصص است.

وی اضافه کرد: روابط عمومی‌ها باید در طراز بالا و در حد نفر دوم سازمان ها باشند و اگر کسی بی انگیزه است، نباید در روابط عمومی باشد بلکه روابط عمومی جایگاه افراد با انگیزه، خبره و حرفه‌ای است.

استاندار ایلام مدیران روابط عمومی را مشاورین امین مدیران دانست و تصریح کرد: مدیران مادامی که ادعای مردم داری می کنند نمی‌توانند یک روابط‌عمومی ضعیف داشته باشند.

استاندار ایلام با بیان اینکه یک پای سازمان موفق، قوی و توانمند "روابط عمومی" است، ادامه داد: اگر سازمانی موفق است در سایه روابط عمومی است و اگر یک سازمان ضعیف عمل می کند، باید علت ضعف آن را در روابط عمومی جستجو کرد.

وی روابط عمومی‌ها را آئینه تمام نمای سازمان ها دانست و گفت: روابط عمومی ها باید واقعیت ها را منعکس کنند و فقط به دنبال تعریف و تمجید از مدیران نباشند زیرا مردم انتظار دارند مشکلات آنها نیز دیده شود و به آنها خدمات ارائه گردد.

رئیس خانه مطبوعات استان ایلام نیز در ادامه این نشست با تبریک هفته روابط‌عمومی اظهار داشت: روابط‌عمومی‌ها قلب تپنده ادارات و ارگان‌ها هستند و باید نوع نگاه مدیران به روابط‌عمومی‌ها تغییر کند.

سجاد صیدی با بیان این‌که مدیران باید روابط‌عمومی‌ها را از بین زبده‌ترین افراد انتخاب کنند خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید تلاش کنند با روابط‌عمومی‌ها رابطه حسنه‌ای داشته باشند.

وی در پایان اضافه کرد: نقش و جایگاه روابط‌عمومی در کمک به تصمیم‌گیری‌های مدیریتی غیرقابل‌انکار است از این‌رو توجه به توان‌مندی‌ و مهارت روابط‌عمومی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه