English

جوادی عنوان کرد:

مشارکت خودجوش و اختیاری مردم در بازسازی عتبات

مدیرفرهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: مشارکت تقسیطی برای توسعه و بازسازی عتبات مقدسه تاکنون اختیاری، خودجوش و داوطلبانه بوده و خواهد بود.

مشارکت خودجوش و اختیاری  مردم در بازسازی عتبات

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، میلاد جوادی بیان کرد: مشارکت تقسیطی در توسعه و بازسازی عتبات عالیات برای آن دسته از دوستداران و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است که نمی‌توانند به صورت نقدی وارد این عرصه شوند و این مشارکت تقسیطی بر اساس تراکنش‌ مالی بانک قرض الحسنه رسالت که در اختیار این ستاد قرار می‌گیرد انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از روی غرض ورزی ، شبهاتی در چگونگی و نحوه مشارکت دوستداران و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)در بازسازی عتبات عالیات ایجاد می‌کنند بیان کرد:مشارکت تقسیطی ، به هیچ وجه وام نیست بلکه مشارکتی است که مردم در طول سال و براساس توان خود و با ضمانت ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات انجام می‌دهند.

مدیر فرهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور ادامه داد:مشارکت غیرنقدی مردم در توسعه و بازسازی عتبات عالیات نیز به صورت کاملا خودجوش و از روی نیت خیر بوده است.

جوادی، با بیان اینکه ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور یک نهاد مردمی و غیردولتی است افزود: همه طرح ها و پروژه های عمرانی در حرم های مطهر با مشارکت خودجوش مردم بوده و تاکنون هیچ گونه اعتبار دولتی در این راه هزینه نشده است.

درخواست زیارت نیابتی عتبات عالیات هر هفته تا ۵۰۰ هزار مورد

مدیر فرهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور گفت:هر هفته تا ۵۰۰ هزار مورد درخواست زیارت نیابتی عتبات عالیات ثبت می‌شود.

جوادی با اشاره اینکه شرایط ناشی از همه گیری کرونا و تشرف نیافتن زایران به شهرهای مقدس عراق زمینه را برای زیارت نیابتی فراهم کرده است افزود:هم اکنون زیارت نیابتی تبدیل به فرهنگ شده است.

وی گفت:مخاطبان خارجی ستاد در بحث زیارت نیابتی و مشارکت در بازسازی عتبات عالیات بیشتر از داخل کشور است.

مشارکت ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در امورعام المنفعه

مدیر فرهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: این ستاد بخشی از مشارکت های مردمی و خیران را برای امور عام المنفعه همچون آبرسانی به روستاهای کم برخوردار ، کمک مومنانه و تهیه لوازم بهداشتی مبارزه با کرونا هزینه کرده است.

جوادی افزود: موکب‌های اربعین با روحیه جهادی و انقلابی هم اکنون به عنوان بازویی قدرتمند برای امدادرسانی و کمک به هموطنان آسیب دیده تبدیل  شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه