English

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان‌ شرقی:

هفت طرح بازسازی عتبات عالیات مربوط به آذربایجان‌شرقی است

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان‌ شرقی گفت: هفت طرح بازسازی عتبات عالیات مربوط به این استان است.

هفت طرح بازسازی عتبات عالیات مربوط به آذربایجان‌شرقی است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، علی حق بیگی در همایش ستاد بازسازی عتبات عالیات و موکب اهل بیت (علیهم السلام) در میانه اظهار داشت: هفت طرح بازسازی عتبات عالیات مربوط به این استان است.

وی افزود:در حال حاضر نیز ضریح حضرت زهرا (سلام الله علیها) در تبریز از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات در دانشگاه هنر اسلامی، تکمیل شده و آماده ارسال برای نصب در تل زینبیه، قدمگاه حضرت زینب سلام الله است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان‌ شرقیمردمی بودن بازسازی عتبات عالیات را ویژگی مهم این کار خداپسندانه دانست و اضافه کرد: فرزندان انقلابی با حمایتهای مردم دوستدار خاندان رسالت ۱۹۵ طرح احداث، مرمت و بازسازی در عتبات عالیات در ۱۸ سال اخیر در عتبات عالیات اجرا کرده اند یا در حال اجرا دارند.

حق بیگی کمک ۹۰ میلیارد ریالی از سوی موکب اربعین حسینی در استان به نیازمندان در سال ۹۹ و اوج شیوع کرونا را دیگر حرکت ارزشی برشمرد و افزود: در زمان زلزله شهرستان میانه نیز ستاد بازسازی عتبات عالیات در کنار موکب اهل بیت از اولین‌ها بود که در صحنه کمک رسانی حاضر شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان‌ شرقی ضرورت استمرار بازسازی عتبات عالیات را خواسته تمامی دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و تحقق این هدف را مشارکت هر چه بیشتر مردم برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه