English

علی رحیمی آذر خبر داد:

محکومیت محتکران اردبیلی به ۴۴ میلیارد ریال جزای نقدی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: ۲۰ محتکر در استان اردبیل به ۴۴ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

محکومیت محتکران اردبیلی به 44 میلیارد ریال جزای نقدی

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحیمی آذر مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل در جلسه بررسی آخرین وضعیت نظارت و بازرسی از بازار در جمع اصناف گفت: در روز‌های گذشته و با اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و پرداخت عادلانه در این بخش، برخی ناهماهنگی‌ها و فراز و نشیب‌ها را در حوزه بازار شاهد بودیم که با همراهی بازاریان بخش عمده‌ای از مشکلات و گرفتاری‌ها رفع شود.

وی افزود: به رغم تشدید بازرسی‌ها و نظارت‌ها در روز‌های گذشته ۴۴۴ فقره تخلفات صنفی در استان اردبیل به ثبت رسید و با تشکیل پرونده به این تخلفات رسیدگی شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: ما سعی کردیم در کوتاهترین زمان و خارج از نوبت به پرونده‌های تخلفات صنفی به ویژه احتکار رسیدگی کنیم که ۲۷ فقره از این پرونده‌ها مربوط به احتکار بوده است.

رحیمی آذر می گوید: از این تعداد برای ۲۰ فقره بعد از رسیدگی دقیق حکم پرداخت ۴۴ میلیارد ریال جزای نقدی صادر شده و محتکران نیز با برخورد جدی‌تر روبه‌رو شدند.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی مورد تأیید هیچ نهادی نیست، گفت: از طریق ۲ سامانه ۱۳۵ تعزیرات و ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت آماده دریافت گزارش‌های مردمی و حضور در محل وقوع جرایم صنفی هستیم تا برخورد جدی و قانونی انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه