English

رئیس تعزیرات حکومتی نجف آباد:

توزیع عادلانه یارانه ها خدمت به مردم است

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نجف آباد گفت: اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها درجهت یاری وکمک به اقشار ضعیف وکم درآمد جامعه می باشد ودر آینده همه مردم از ثمرات این طرح بهره مند خواهند شد.

توزیع عادلانه یارانه ها خدمت به مردم است

سعید بلانی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان داشت: اقتصاد کشور نیاز به یک جراحی داشت ودولت بر اساس نظر اقتصاددانان کشور و در جهت کمک و نجات اقتصاد این جراحی را باهمه سختی هایش شروع کرده وهمه ما می دانیم هر عمل جراحی ابتدا آثار سختی دارد اما ثمرات آن بعد از مدتی به نفع مردم و جامعه می باشد.

دبیر وسخنگوی کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار نجف آباد گفت: وظیفه ما و همه دستگاه های نظارتی وبخصوص رسانه های کشور این است که اهمیت وثمرات ونتایج آینده اجرای این طرح را به اطلاع مردم برسانیم وتلاش کنیم تا نگرانی های مردم را برطرف کنیم.

وی افزود: در اجرای این طرح مهم اقتصادی که ابتدا سختی های زیادی دارد ودر آینده ثمرات بسیار خوبی برای کل کشور خواهد داشت ممکن است عده ای سود جو که منافعشان با اجرای این طرح به خطر می افتد به روش های مختلف با آن مخالفت کنند .

بلانی زاده اعلام داشت:برای پیگیری و نظارت براجرای این طرح اقتصادی دولت در شهرستان جلسات مختلفی در فرمانداری با ادارات وارگان های مسئول ونظارتی برگزار گردیده و روزانه 12 تیم با همکاری ادارات صمت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و بسیج و تعزیرات حکومتی  از کلیه واحد های صنفی، عمده فروش، خدماتی و خرده فروشان  بازرسی و نظارت صورت می گیرد.

کشف 15 تن روغن احتکار شده  در نجف آباد

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نجف آباد  با بیان اینکه برای کسانی که در اجرای این طرح کم فروشی،گران فروشی،احتکار، اخفاع وامتناع از توزیع کالا و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع داشته باشند خارج از نوبت رسیدگی و رای صادر می کنیم، گفت: در این مدت 15 تن روغن و مقداری شکر و برنج احتکاری کشف شده پس از رسیدگی واجرای مراحل قانونی درنقاط مختلف شهر بین مردم توزیع گردیده است .

وی گفت: باتوجه به اینکه درجلسه سران قوا اختیارات تعزیرات حکومتی افزایش داشته از صنوف مختلف عمده وخرده فروش درخواست داریم مقررات وضوابط صنفی خود را رعایت کنند تا دچار مشکل نشوند و در غیر اینصورت اگر واحد صنفی قصد تعدی وتکرار تخلفات داشته باشد  با برخورد جدی قانونی و پلمب  واحد خود مواجه خواهند شد.

بلائی زاده بیان کرد: برای اجرای بهتر و دادن آرامش به جامعه وصنوف هفته آینده جلسه آموزشی نظارتی با اصناف ودستگاه های نظارتی برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از مردم شریف و عزیز شهرستان تقاضا داریم هرجا مواجه با گرانفروشی وکم فروشی، احتکار و عدم عرضه کالا مواجه شدند با تلفن های 124 اداره صمت و135 تعزیرات اطلاع دهند تا بسرعت رسیدگی وبرخورد شود .

رسیدگی به 784 پرونده در سال جدید در نجف آباد

سعید بلانی زاده دیگر اقدامات تعزیرات حکومتی شهرستان نجف آباد را از ابتدای سال جدید تاکنون رسیدگی به 784 پرونده دربخش های مختلف کالا و خدمات و قاچاق کالا و بهداشت اعلام کرد وگفت:متخلفین این  پرونده ها به 83 میلیارد ریال جزای  نقدی محکوم  وکالاهای قاچاق که توسط نیروهای انتظامی کشف شده بود حکم به مصادره آنها به نفع دولت صادر و مقداری کالا غیر بهداشتی وتاریخ گذشته نیز معدوم گردید .

وی بیان داشت: از ابتدای سال جاری با تشکیل 31 تیم  نظارتی با همکاری ادارات صمت ، جهاد کشاورزی ، اتاق اصناف و بسیج  نظارت های خودمان را افزایش داده ایم و از 203 واحد صنفی بازرسی بعمل آمده که 94 واحد صنفی به علت تخلف وعدم رعایت مقررات صنفی به پرداخت جریمه و اخطار محکوم و77 مورد هم تذکر گرفته اند.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نجف آباد گفت: 480 فقره پرونده مسن در سال گذشته در این اداره مطرح رسیدگی بوده که بر اساس تاکید مسئولین محترم سازمانی و استان درجهت رسیدگی به پرونده های مسن با همکاری مجموعه همکارانم در تعزیرات حکومتی شهرستان این تعداد به صفر کاهش یافته است ودر حال حاضر رسیدگی به پرونده ها به روز می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه