English

امیر دلداری:

افزایش نظارت بر وضعیت فروش کالا‌های اساسی

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: در صورتی که تخلفی در واحد‌های صنفی به خصوص در زمینه کالا‌های اساسی مشاهده شود، آن واحد صنفی پلمپ خواهد شد و در حال حاضر اختیارات سازمان تعزیرات حکومتی افزایش پیدا کرده و میزان جریمه‌ها نیز زیاد شده است.

افزایش نظارت بر وضعیت فروش کالا‌های اساسی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر دلداری مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد در خبری اعلام کرد: افزایش نظارت بر وضعیت فروش کالا‌های اساسی به خصوص نان و ۵ برابر شدن جریمه تخلف گرانفروشی در مشهد.

دلداری در ادامه این خبر اضافه کرد: در حال حاضر بر وضعیت فروش کالا‌های اساسی به خصوص نان نظارت‌های ویژه‌ای در حال انجام است، جریمه تخلف گرانفروشی برای واحد‌های صنفی پنج برابر شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد همچنین افزود: در خصوص توزیع مرغ و تخم مرغ در مشهد مشکلی وجود ندارد، در حال حاضر مرغ زیر قیمت مصوب و کمتر از ۵۰ هزار تومان در سطح بازار عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: در ۲ هفته گذشته تنها در خصوص فروش روغن مشکلاتی وجود داشت که این مشکل نیز مرتفع شده و تولیدات جدید در بازار در حال عرضه است، از دیروز تامین عمده روغن در سطح کشور آغاز شده و روغن در استان‌ها تامین است.

دلدار متذکر شد: پنجشنبه هفته گذشته ۵۰ تن روغن احتکار شده در مشهد کشف که این روغن با قیمت مصوب در سطح شهر عرضه شد، همچنین از ۲۳ اردیبهشت بخشنامه‌ای ابلاغ شده که بر اساس آن تمام اقلام اساسی باید با قیمت جدید در بازار عرضه شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد تاکید کرد: در صورتی که تخلفی در واحد‌های صنفی به خصوص در زمینه کالا‌های اساسی مشاهده شود، آن واحد صنفی پلمپ خواهد شد و در حال حاضر اختیارات سازمان تعزیرات حکومتی افزایش پیدا کرده و میزان جریمه‌ها نیز زیاد شده است.

وی گفت: به عنوان نمونه جریمه عدم درج قیمت از ۲۵۰ هزار تومان به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است و هر روز ۲ گشت مشترک اتاق اصناف با سازمان تعزیرات حکومتی استان در مشهد از واحد‌های صنفی بازرسی می‌کنند و بازار به شدت تحت نظارت است و با هر گونه تخلف در واحد‌های صنفی برخورد خواهد شد.

دلدار تصریح کرد: ۳۰۰ واحد نانوایی در نقاط مختلف شهر تعیین شده و از ۶ صبح تا ۱۲ شب به صورت یکسره فعال است. این نانوایی‌ها از نوع یارنه‌ای و نیمه‌یارنه‌ای است و در حال حاضر در حوزه کالا‌های اساسی به خصوص نان نظارت‌های ویژه‌ای در حال انجام است و سایر دستگاه‌های نظارتی نیز در این زمینه مشارکت می‌کنند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد یادآور شد: همچنین طی روز گذشته در گشت مشترک اتاق اصناف با سازمان تعزیرات حکومتی سه نانوایی در مشهد پلمپ شد.

دلدار خاطرنشان کرد: طی ۱۰ روز گذشته ۳۰ گشت مشترک اتاق اصناف با سازمان تعزیرات حکومتی استان در سطح مشهد انجام شده است و با انجام این گشت‌ها ۳۰۰ بازرسی از سطح نانوایی‌ها در مشهد انجام و ۶۸ فقره فرم تخلف به ارزش چهار میلیارد و ۸۵۳ میلیون ریال صادر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه