English

شهردار نجف آباد خبر داد:

نجف آباد در مسیر جریان خدمت/ پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه احداث بلوار آیت الله امینی

شهردار نجف آباد گفت: در مسیر جریان خدمت، پروژه احداث بلوار آیت الله امینی از جمله ۲۲ پروژه شاخص عمرانی فعال و در دست اقدام شهرداری نجف آباد است که با ۷۰ درصد پیشرفت با برنامه ریزی جدید عملیات اجرایی آن سرعت گرفته است.

نجف آباد در مسیر جریان خدمت/ پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه  احداث بلوار آیت الله امینی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عبدالرسول امامی گفت: از میان ۲۲ پروژه شاخص فعال در سطح شهر نجف آباد بلوار آیت الله امینی یک رینگ شمالی جنوبی است که کمربندی شمال را به کمربندی جنوبی متصل می کند و باعث تسهیل در دسترسی شهرک آزادگان به بافت مرکزی شهر می شود.

 وی ادامه داد: قبلاً اتصال شهرک آزادگان به بافت مرکزی از طریق خیابان آیت الله ایزدی و سپس بلوار بهشتی امیرآباد تامین می‌شد که باعث افزایش طول مسیر، افزایش مصرف سوخت، آلودگی هوا و مباحث ترافیکی می شد حال با توجه به اجرای بلوار آیت‌الله امینی و اتصال آن به بلوار صیاد شیرازی در شهرک آزادگان، دسترسی به شهرک آزادگان تسهیل می گردد.

این مقام مسئول افزود: با احداث این بلوار زمان سفر در حدود ۱۰ دقیقه کاهش داشته که حذف این زمان باعث کاهش مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا و هزینه های فرصت می گردد.

این مقام مسئول بیان داشت: این پروژه با طول مسیر ۱۸۰۰ متر و عرض خط بدنه ۳۶ متر شمالی، دو باند سواره رو ۱۰/۵ متری، رفیوژ  ۴ متری پیاده رو و جوی و جدول ۵ متری در هر طرف و دارای دو تقاطع چراغ دار می باشد.

امامی اظهار کرد: اتصال رینگ های بلوارجمهوری و بلوار شریعتی از دیگر مزیتهای دسترسی و اتصال این بلوار است.

 وی دسترسی خیابان های عطار و بلوک های ضلع غربی بلوار شهید بهشتی به این بلوار که موجب کاهش زمان سفر در سفرهای شهری است را از مزیتهای احداث این بلوار دانست.

شهردار نجف آباد در پایان گفت: این بلوار با مبلغ ۹۸۰ میلیارد ریال و حجم خاکبرداری ۶۰ هزار متر مکعب دارای طول جدول گذاری ۱۱۰۰۰ متر طول و سطح آسفالت ۴۰ هزار متر مربع و طولی برابر با ۱۸۰۰ متر در حال احداث است و مبلغ نهایی جهت تکمیل این پروژه حدود ۱۷۰ میلیارد ریال است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه