English

حجت الاسلام حسینی:

دید کلان شهردار کاشان در اداره شهر را می‌پسندم

امام جمعه کاشان با تمجید از دید کلان شهردار و برخورداری از چشم‌انداز برای اداره شهر تصریح کرد: من این تفکر و روش را می‌پسندم و شخصا به دنبال افرادی در منطقه کاشان با این دید وسیع هستم.

دید کلان شهردار کاشان در اداره شهر را می‌پسندم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سیدسعید حسینی در دیدار با شهردار و اعضای خانواده ارتباطات مدیریت شهری که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، بیان کرد: خدای بزرگ را شاکرم در شهری زندگی می‌کنم که شهردار کاشان و مجموعه مدیران زیرمجموعه ایشان انقلابی هستند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می کند مسئولانی سرکار بیایند که سکولار باشند؛ خدای متعال به مردم کاشان، لطف کرد که شورای شهری انقلابی به عرصه آمده و شهرداری انقلابی را انتخاب کردند.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان افزود: وقتی کسی وارد شهری می شود، جدا از باطن به شهر که نگاه می کند و پیامی که از آن درک می‌کند این است که مبانی انقلاب اسلامی در آن دارای ارزش است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با تأکید بر جایگاه تبلیغات، به فرمایش امام راحل در این زمینه اشاره کرد و گفت: دشمن با تبلیغات حق را باطل و باطل را حق جلوه می‌دهد؛ قدرت رسانه‌ای هالیوود قابل انکار نیست اما جبهه حق با همین ابزار کم در صورت استفاده درست به واسطه سنت امداد خاص الهی می‌تواند به توفیق دست یابد.

وی در ادامه شهرداری‌ها را پیشانی کارآمدی نظام خواند و تصریح کرد: دشمن علاوه بر جنگ امنیتی، با جنگ شناختی به میدان آمده و باورهای مردم و مسئولان را هدف قرار داده و چندین مولفه را در این راستا مدنظر قرار داده که از جمله آن ناکارآمد جلوه دادن نظام است؛ به این معنا که تصوری را القا کند که مدیران انقلاب اسلامی کفایت لازم را برای اداره کشور ندارند.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان اضافه کرد: مهم ترین جایگاهی که می‌تواند کارآمدی نظام جلوه کند شهرداری و عملکرد کارکنان آن است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همچنین با اشاره به آیه شریفه « وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ» گفت: بر اساس وعده الهی، اگر تلاش برای خدا باشد، پروردگار هدایتش را نصیب شما می‌کند و امکان تشخیص مسیر حق و باطل و محل خروج از بن بست ها را پیش روی شما قرار می‌دهد.

امام جمعه کاشان، مزین بودن به اخلاق نیکو به ویژه در مواجهه با مردم را به عنوان یک توصیه دیگر خود بیان کرد و افزود: طوری با مراجعین برخورد داشته باشید که گویا صمیمی‌ترین و نزدیک‌ترین دوست شماست و از تمام راهکارهای قانونی برای گره‌گشایی از مسئله‌شان استفاده کنید چراکه رضایت الهی و خشنودی ائمه اطهار(علیهم السلام) را به دنبال دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه