English

معزی عنوان کرد:

لزوم وجود افراد خوش اخلاق در پایگاه سنجش سلامت جهت ارتباط بهتر با خانواده نو آموزان

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: نیروهایی در پایگاه های سنجش سلامت نوآموزان مستقر شوند که اخلاق و رفتار مناسبی داشته باشند و در آرامش، مشکلات نوآموزان را به خانواده‌های آنها منتقل کنند.

لزوم وجود افراد خوش اخلاق در پایگاه سنجش سلامت جهت ارتباط بهتر با خانواده نو آموزان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمود معزی در نشست ستاد سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی و اول ابتدایی در محل اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: خانواده ها معمولا به سختی می توانند قبول کنند که فرزند آنها دچار مشکل و یا بیماری است به همین منظور در پایگاه های سنجش سلامت باید از افرادی استفاده کرد که بتوانند در آرامش، با خانواده ها برخورد داشته باشند.

وی افزود: پایش سلامت نوآموزان کمک می کند تا مشکلات دانش آموزان مشخص شود و هر چه سریعتر جلوی بیماری و مشکل آنها گرفته شود از این رو از خانواده ها انتظار داریم از سنجش سلامت فرزندان خود امتناع نکنند.

معزی خطاب به مسوولان این بخش گفت: باید فرصت کافی برای ثبت نام و سنجش دانش آموزان داده شود تا بیشترین پوشش را در این بخش داشته باشیم و از پایگاه‌های سیار در تمامی مناطق استان استفاده شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد:از دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز انتظار داریم در نظارت وضعیت عملکرد و سلامت و بهداشت پایگاه‌های سنجش نهایت همکاری را داشته باشد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان نیز گفت: در تابستان امسال طرح جبرانی برای دانش آموزان دیرآموز خواهیم داشت تا مطالب و درس ها را مرور کنند و این مشکل کمتر به آنها فشار وارد کند.
فرانک موسوی افزود: جلساتی را برای کمتر کردن سختی و  مشکلات دانش آموزان چپ دست در مدرسه برگزار کردیم تا شرایط در مدارس برای تحصیل این دانش آموزان فراهم شود.

وی افزود: امسال سنجش سلامت در دوره پیش دبستانی برای  گروه های سنی چهار و پنج سال دوره اول و دوم پیش دبستانی انجام می‌شود.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش خوزستان نیز گفت: بیشتر شهرستان‌های خوزستان از کمبود پایگاه سنجش سلامت گلایه دارند و برای افزایش پایگاه‌ها و پوشش بیشتر و بهتر باید تصمیمات بهتری گرفته شود و در مناطق محروم باید این سنجش رایگان باشد و یا تخفیف داده شود.
محمد خلیلی افزود: به دلیل اینکه حق الزحمه نیروهای پایگاه‌های سنجش کم است از این طرح استقبال نمی‌شود که لازم است از وزارتخانه پیگیری شود.
وی ادامه داد: افزایش پایگاه های سیار در مناطق عشایری و آگاهی بخشی به خانواده ها از مواردی است که باید در اجرای این طرح مورد توجه قرار گیرد.باید راهکاری داده شود تا خانواده هایی که به طور عمدی فرزند خود را سنجش نمی کنند به پایگاه ها مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه