English

علی محمدیان خبر داد:

بستری ۱۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه‌روز گذشته 10 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

بستری 10 بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی محمدیان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در شبانه‌روز گذشته 10 بیمار قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و خوشبختانه هیچ مورد فوتی ناشی از این بیماری ثبت نگردیده است.

وی افزود: بر این اساس بیماران بستری در مراکز درمانی به 25 نفر رسید و در ۲۴ ساعت گذشته، 8 بیمار کرونایی نیز با وضعیت مناسب از مراکز درمانی استان اردبیل ترخیص شدند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در این مدت خوشبختانه هیچ مورد فوتی ثبت نشده بود و 6 بیمار نیز با وضعیت وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

محمدیان به تزریق ۲ میلیون و ۲۲5 هزارو 102 دُز واکسن کرونا تا به امروز اشاره کرد و گفت: از این میزان، ۹۶۸ هزار و 176 دُز مربوط به مرحله اول و ۸۵۶ هزار و 301 دُز مربوط به مرحله دوم و ۴۰۰ هزار و 625 دُز مربوط به مرحله سوم است.

وی می‌گوید: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های سرعین، اصلاندوز، بیله سوار، کوثر، نیر و نمین در وضعیت زرد و شهرستان های اردبیل، خلخال، پارس آباد، گرمی و مشگین‌شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی