English

سردار مرتضی زارع؛

محرومیت‌زدایی کمتر از آزادی خرمشهر نیست

معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی سپاه گفت: اقدامات در راستای رفع محرومیت‌زدایی کمتر از آزادسازی خرمشهر نیست.

محرومیت‌زدایی کمتر از آزادی خرمشهر نیست

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آئین تجلیل از مشارکت‌کنندگان ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینیر(ه) استان هرمزگان با حضور مسئولان لشکری و کشوری در سالن اجتماعات نیروی دریایی سپاه برگزار شد.

سردار مرتضی زارع معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی سپاه در این مراسم اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی عملیات بیت‌المقدس اوج همدلی و وحدت نیروهای مسلح، سپاه، بسیج و نیروهای مردمی بود اما باید در نظر داشت که اقدامات در راستای رفع محرومیت‌زدایی کمتر از آزادسازی خرمشهر نیست.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی سپاه بیان داشت: روز گذشته آئین تجلیل از مشارکت‌کنندگان ساخت مسکن نیازمندان کمیته امداد در شهرستان بوشهر برگزار شد و امروز هم این توفیق را پیدا کردیم که این آئین بزرگ در بندرعباس حضور داشته باشیم.

وی گفت: هر جا نام محرومیت‌زدایی در هرمزگان ازجمله شهرستان بشاگرد باشد نام سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز دیده می‌شود و ایشان واقعاً ما را یاری کردند و همچنین همکاران ما در مجموعه سپاه امام سجاد(ع) و قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه مجری طرح محرومیت‌زدایی بودند.

زارع عنوان کرد: قطعاً چنین مراسم‌های ارزشمندی که در جهت رسیدگی به وضعیت محرومان جامعه صورت می‌گیرد با پیامدهای خوبی را به دنبال خواهد داشت.

وی ابراز داشت: در قالب طرح محرومیت‌زدایی، هزار و 334 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان در دو فاز اجرایی و در سال 95 عملیات احداث 831 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در فاز اول به نام شهید شوشتری آغاز شد و در سال 96 پروژه محرومیت‌زدایی در استان‌های بوشهر و هرمزگان به پایان رسید.

وی در ادامه یادآور شد: فاز دوم طرح محرومیت‌زدایی به نام شهید کاظمی از سال 97 با عملیات احداث 503 واحد مسکونی آغاز شد و سال 99 در استان‌های بوشهر و هرمزگان به پایان رسید.

سردار زارع عنوان کرد: در سال گذشته و در هرمزگان عملیات احداث فاز اول 483 واحد مسکونی کمیته امداد امام خمینی ره در 210 روستاهای این استان به انجام رسید.

وی بیان داشت: در گذشته اغلب روستاهای هرمزگان جاده نداشت و ما در راستای احداث واحدهای مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستاهای محروم به همت معاونت مهندسی سپاه حدود 70 کیلومتر عملیات جاده‌سازی را انجام دادیم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی سپاه ابراز داشت: مراحل احداث فاز دوم 180 واحد مسکونی در 73 روستاهای هرمزگان انجام شد و در مجموع 666 واحد مسکونی در 285 روستا به همت معاونت عمرانی سپاه کمیته امداد خمینی (ره) انجام شده و همچنین عملیات اجرایی 100 واحد مسکونی به همت بسیج سازندگی بوده و در مجموع 33 هزار و 150 مترمربع احداث صورت گرفته است.

وی بیان داشت: افتتاح شهرک شهید سلیمانی در روستای زاچ و داربست با 32 هزار مترمربع در سال 99 به پایان رسید و این اقدامات مهم به همت نیروی دریایی سپاه بوده و همچنین در این شهرک 150 واحد فضای عمومی، مدرسه و درمانگاه احداث شد.

وی در پایان گفت: با عزم قرارگاه محرومیت‌زدایی و نیروی دریایی سپاه وارد فازهای جدید خواهیم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه