English

مجوز فعالیت صنایع جدید با حساسیت بالا نسبت به مسائل زیست محیطی در قم صادر می‌شود

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: مجوز فعالیت صنایع جدید با حساسیت بالا نسبت به مسائل زیست محیطی در قم صادر می‌شود.

مجوز فعالیت صنایع جدید با حساسیت بالا نسبت به مسائل زیست محیطی در قم صادر می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، اکبر ابدالی بیان کرد: افزایش تعداد واحدهای صنعتی، تنوع محصولات تولید شده و نیاز کارخانه‌ها به نیروی انسانی همه نشان از آن دارد که بخش صنعت قم از نظر کمی با رشد چشمگیری مواجه‌شده و اکنون نیاز است که علاوه بر آن به بحث عمق بخشی به فعالیت‌های صنعتی در استان به صورت ویژه توجه شود.

وی افزود: سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم تلاش می‌کند تا علاوه بر تقویت زیرساخت‌های لازم برای گسترش فعالیت‌های صنعتی و تولیدی در استان،‌ بستر مورد نیاز برای بالا بردن سطح کیفی محصولات تولید شده در این استان را بیش‌ازپیش ارتقا دهد.

وی ادامه داد: از جمله اقدام‌های مورد نظر سازمان صنعت ، معدن و تجارت قم در این رابطه،‌ حمایت‌ عملی از واحدهای صنعتی موجود در استان برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای و بالا بردن کیفیت محصولاتی است که تولید می‌کنند.

ابدالی گفت:‌ در همین رابطه تسهیل فرآیند ایجاد واحدهای صنعتی دانش‌بنیان،‌ پاک، کم‌آب‌بر و دارای فناوری‌های به‌روز از جمله برنامه‌هایی است که سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم برای عمق بخشی به فعالیت‌های صنعتی در این حوزه مهم اقتصادی دنبال می‌کند.

وی با اشاره به این‌که مجوز فعالیت صنایع جدید با حساسیت بالا نسبت به مسائل زیست محیطی در قم صادر می‌شود، افزود: تدوین سند سیاستی در خصوص نحوه انجام فعالیت‌های صنعتی در استان قم از جمله برنامه‌های مهمی است که اجرای آن را با همکاری همه دستگاه‌های متولی دنبال می‌کنیم.

در بخش صنعت قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آنها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه