English

مجید سلحشور:

هیچ مشکلی در توزیع روغن و مرغ در میناب وجود ندارد

فرماندار ویژه میناب با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در توزیع روغن و مرغ در میناب وجود ندارد گفت: از صبح شنبه در تمامی فروشگاه‌هایی که درخواست اقلام داشتند توزیع روغن و مرغ انجام شده است.

هیچ مشکلی در توزیع روغن و مرغ در میناب وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در نشست شورای اداری میناب با بیان اینکه تکریم ارباب‌رجوع را سرلوحه کارمان قرار دهیم اظهارداشت: خدمت به مردم، حل مشکلات مردمی و بحث حقوق شهروندی از مهم‌ترین کارها در ادارات است.
سلحشور عنوان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی با شناسایی ظرفیت‌های موجود، زمینه جذب سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف را فراهم کنند تا شاهد ایجاد اشتغال و بهبود وضع معیشتی مردم باشیم.
وی در ادامه با بیان اینکه همچنان از همه مردم خواهشمندیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند اظهارداشت: در خصوص مبارزه با بیماری کرونا همراهی و تلاش باعث شد امروز وضعیت شهرستان، استان و حتی کشور به رنگ آبی یا همان درصد بسیار کم مبتلایان به کرونا و در نهایت به پایین‌ترین عدد فوتی این بیماری برسیم.
فرماندار ویژه میناب در این جلسه با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در توزیع روغن و مرغ در میناب وجود ندارد گفت: از صبح شنبه تمامی فروشگاه‌هایی که درخواست اقلام داشتند توزیع روغن و مرغ انجام شده است.
وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته بیش از 60تن روغن در نقاط شهری و روستایی توزیع و هیچ نگرانی وجود ندارد گفت: در تمام روستاها از روز گذشته به دهیاران اطلاع رسانی شده تا عاملین توزیع جهت دریافت روغن را معرفی کنند و در سطح شهرها در بیش از ۵۰ نقطه شهری روغن توزیع شده است.
معاون استاندار هرمزگان تصریح کرد: این روند ادامه‌دار خواهد بود و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.
حجت الاسلام و المسلین محسن ابراهیمی امام جمعه میناب در ادامه این جلسه با اشاره به این مطلب که مدیریت اخلاق در محیط کار منافع بسیار زیادی برای مدیران خواهد داشت افزود: بسیاری از منافع عملکردی و اخلاقی این مطلب به خصوص در عصر حاضر که مدیران با ارزش های بسیار متنوعی در محیط کار سروکار دارند صادق است.
وی ابراز داشت: مهم‎‌ترین مبنا در پیشرفت اخلاق اداری و تصحیح بینش کارکنان نسبت به خودشان، مردمان، مسئولان و وظایف شان است و زمانی که دید انسان نسبت به مردم، مافوق و کارش اصلاح شود کار کردن مانند خدمت و عبادت کردن تبدیل خواهد شد.
امام جمعه میناب در پایان گفت: این موضوع به صورت خودجوش سبب رشد دستگاه اجرایی و توسعه اخلاق اداری را در پی خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه