English

رئیس کل دادگستری مازندران تأکید کرد:

حمایت دستگاه قضایی استان مازندران از شرکت های دانش بنیان

رئیس کل دادگستری مازندران درجلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان گفت: در سال‌های گذشته دادگستری استان برای حل مشکلات تولیدکنندگان تلاش‌های بسیاری کرده است و امسال هم درجهت تحقق شعار سال، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را در دستور کار دارد.

حمایت  دستگاه قضایی استان مازندران از شرکت های دانش بنیان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رئیس محترم قوه قضائیه درخصوص حمایت از تولید و شرکت های دانش بنیان اظهار داشت: با توجه به محدودیت منابع، شرکت های دانش بنیان در حل مسائل حوزه اشتغال آفرینی و تولید می توانند بسیار تأثیرگذار باشند و همه ما مکلف هستیم در جهت اجرای فرمان مقام معظم رهبری مسئولانه، اگاهانه، مدبرانه و دلسوزانه برنامه ریزی کنیم تا مشکلات و موانع برطرف و به اهداف عالی تحول و تعالی دستگاه قضایی نیز برسیم.

وی با تأکید بر قانون گرایی و قانون محوری خاطرنشان ساخت: اگر در همه مسایل قانون فصل الخطاب و محور تصمیم گیری ها باشد موانع و مشکلات در حوزه تولید و اشتغال به وجود نمی آید و منافع عمومی، منابع طبیعی و بیت المال در معرض آسیب قرار نمی گیرد.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: با همکاری، همدلی و تعامل بین مسئولان قضایی، اجرایی، بخش خصوصی و شرکت های دانش و بر مبنای ارائه راهکارهای مشترک و استفاده از ظرفیت های قانونی می توان در راستای تحقق شعار سال حرکت کرد.

شایان ذکر است؛ نشست پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با حضور کلیه اعضا برگزار شد و در ابتدای نشست وضعیت معادن و سنگ شکن های واقع در حریم آثار تاریخی شهرستان سوادکوه بررسی و تعیین تکلیف، همچنین گزارشی از سوی مدیرکل اقتصادی استانداری درخصوص فعالیت شرکت های دانش بنیان و مشکلات و راهکارهای حمایتی ارائه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی