English

استاندار کرمانشاه:

یارانه نان سنتی مشمول تغییر قیمت نخواهد شد، با متخلفین به شدت برخورد می شود

استاندار کرمانشاه گفت: یارانه نان سنتی مشمول تغییر قیمت نخواهد شد های متولی باید به صورت مستمر بر توزیع کالا و پیشگیری از هر گونه کمبود یا افزایش قیمت نظارت دقیق داشته باشند تا از هرگونه افزایش قیمت بالاتر از قیمت مصوب جلوگیری شود.

یارانه نان سنتی مشمول تغییر قیمت نخواهد شد، با متخلفین به شدت برخورد می شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه با بیان اینکه قیمت نان سنتی به هیچ وجه افزایش نخواهد یافت، گفت: بار دیگر اعلام می‌شود یارانه نان سنتی مشمول تغییر قیمت نخواهد شد و با نانوایی‌های متخلف به شدت برخورد می‌گردد.

بهمن امیری مقدم که برای پیگیری و بررسی میدانی چگونگی وضعیت توزیع برخی کالاها و دیدار با مردم در بازار حضور یافته بود؛ در حاشیه این بازدید ابراز داشت: امروز از برخی نانوایی ها نیز بازدید کردیم و بر اساس تصمیمات شورای آرد و نان برخوردهای تعزیراتی شدید، پلمب، کسر و قطع سهمیه و تعلیق پروانه کسبی در انتظار متخلفان است.

وی عنوان کرد: با هرگونه تخلف گران‌فروشی یا تعطیلی خودسرانه نانوایی ها نیز برخورد می شود و بلافاصله سهمیه قطع شده در اختیار نانوایی های جدید و یا نانوایی های قانونمند قرار خواهد گرفت.

استاندار کرمانشاه همچنین با حضور در بازار از برخی فروشگاه زنجیره ای، مراکز عرضه کالاهای اساسی و نانوایی ها بازدید کرد و با مردم به صورت صمیمی گفت و گو کرد و در سخنانی گفت: دولت اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها برای حمایت از دهک های پایین جامعه و جلوگیری از فساد و رانت با ساماندهی از ترجیحی را آغاز کرده تا ضمن انجام جراحی اقتصادی بزرگ در مسیر اصلاح ساختار اقتصادی گامی مهم بردارد و بی شک همراهی مردم، اصناف و بازاریان مانند گذشته بسیار موثر است که جای تقدیر دارد.

امیری مقدم همراهی مردم با اجرای طرح عادلانه کردن یارانه ها را به منظور تحقق عدالت اجتماعی ستودنی و قابل تقدیر دانست و گفت: هدف اجرای این طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه به منظور حمایت از دهک های پایین، اصلاح ساختار اقتصادی و برقراری عدالت است و حتماً در سامانه معرفی شده به مشکلات مردم در خصوص قرار گرفتن در دهک ها یا اعتراض ها رسیدگی می شود تا در حق کسی اجحاف نشود.

مقام ارشد استان خاطر نشان ساخت: نظارت و بازرسی‌ها برای جلوگیری از گرانفروشی تشدید می شود و با توجه به ذخایر انبار مردم اطمینان کامل از تأمین کالاهای اساسی داشته باشند و در این طرح یارانه‌ها حذف نمی شود و فقط تخصیص یارانه‌ها از روی کالا به مردم منتقل می‌شود و عدالت توزیع را برقرار می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه