English

علی اصغر امانیان:

ساخت و ساز غیرمجاز در روستاهای سبزوار تخریب شد

مدیر جهاد کشاوری سبزوار بیان کرد: در راستای حفاظت از اراضی کشاورزی با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی به شدت برخورد می‌شود.

ساخت و ساز غیرمجاز در روستاهای سبزوار تخریب شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اصغر امانیان مدیر جهاد کشاوری سبزوار در خبری اعلام کرد: ۱۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در روستاهای بخش مرکزی سبزوار تخریب شد.

امانیان در ادامه تصریح کرد: عمده این ساخت و سازهای غیرمجاز در مرحله دیوارکشی بود که تخریب آنها با حمایت دادستانی نیروی انتظامی و اکیپ صیانت از بستر تولید واحد امور اراضی جهاد کشاورزی  سبزوار صورت گرفت.

مدیر جهاد کشاوری سبزوار همچنین اضافه کرد: در راستای حفاظت از اراضی کشاورزی با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی به شدت برخورد می‌شود.

وی در ادامه این خبر متذکر شد: کارشناسان اداره امور اراضی جهاد کشاورزی سبزوار  به صورت شبانه‌روزی محدوده‌های اراضی را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می‌کنند.

امانیان خاطرنشان کرد: مالکان و کشاورزان قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی با کارشناسان  مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان هماهنگی نموده و مجوزهای لازم را دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه