English

معاون نیروی انسانی دادگستری اصفهان:

ماموریت ویژه قوه قضائیه درگام دوم انقلاب مبارزه با فساد است

معاون منابع انسانی اداره کل دادگستری استان اصفهان گفت:ماموریت ویژه قوه قضائیه درگام دوم انقلاب مبارزه با فساد و تحقق عدالت می باشد.

 ماموریت ویژه قوه قضائیه درگام دوم انقلاب مبارزه با فساد است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید رضا سجودی درمراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری نجف آباد اعلام داشت : تقویت نیروی انسانی ، تکمیل پروژهای ساختمانی دادگستری استان،  تسهیل ارائه خدمات به مردم و تسریع در فرایند دادرسی ها دردستور  دادگستری استان اصفهان می باشد.

وی در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از احمد براتی رئیس دادگستری نجف آباد تجلیل نمود و سجاد پناهی را بعنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان نجف آباد معرفی نمود

در ادامه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد ضمن تقدیر از تلاش های براتی رئیس دادگستری و همچنیین دادستان و قضات دادگستری شهرستان نجف آباد درجهت خدمت به جامعه گفت:کارگزاران دستگاه قضایی یار دستگاه های اجرایی در راستای ارتقاع سلامت اجتماعی ،اداری واقتصادی هستند.

موسی مباشری به تمهیدات پیشگیری از جرم در قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: احکام قاطع قضات محترم دادگستری  بازدارنده و کاهنده آمار جرم و بزه  در جامعه باشد .

وی ضمن تقدیر و تجلیل از خدمات رئیس قبلی دادگستری شهرستان نجف آباد برای رئیس جدید آرزوی موفقیت نمود.

همچنین امام جمعه نجف آباد طی سخنانی گفت:  قضات و دادستان‌ها باید نفوذناپذیر باشند به نحوی که همه از عدالتشان بترسند.

حجت السلام مصطفی حسناتی با بیان اینکه قاضی باید عادل باشد و در عین مهربانی و عطوفت شخصیتی، باید همه از عدالتش بترسند، گفت: نفوذناپذیری و سفارش ناپذیری را یکی از مهمترین ویژگی های قضات و دادستان ها باید باشد و باید این ویژ گی در دستگاه مهم قضائی بیش از پیش تقویت شود.

درادامه این مراسم رئیس سابق دادگستری نجف آباد گفت: در مدت خدمتم در شهرستان نجف آباد با همکاری دادستان محترم و قصات  شریف درجهت تکریم ارباب رجوء و حل مشکلات مردم که به دادگستری نجف آباد مراجعه نمودم تلاش نموده وخدمت در دادگستری شهرستان نجف آباد یک نعمت برای  من بود.

احمد براتی بیان کرد: پیگیری کارآمدسازی ساختمان دادگستری شهرستان نجف آباد و تکمیل پروژه مربوطه، نکته دیگری بود که توسط احمد براتی بیان شد. ساختمانی که پیش بینی می شود تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری رسیده و در راستای خدمت رسانی بیشتر به ارباب رجوع مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است؛ احمد براتی پس از اتمام خدمت در دادگستری نجف آباد در مسئولیت جدید در دادگاه تجدیدنظر استان اصفهان مشغول خدمت شد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه