English

سردار قاسم رضایی:

تامین امنیت و آرامش جامعه، هدف کارکنان نظامی و انتظامی است

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: پایش‌های مرزی همواره در دستور کار مسوولان در فرماندهی کل انتظامی است و به صورت مستمر انجام می‌شود.

تامین امنیت و آرامش جامعه، هدف کارکنان نظامی و انتظامی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: تامین امنیت مرزها از مهمترین ماموریت‌های انتظامی است و اهتمام ویژه ای در این خصوص وجود دارد.

سردار رضایی این سخنان را در جریان پایش هوایی مرزها در منطقه تایباد، دوغارون و صالح آباد خراسان رضوی اظهار کرد و ادامه داد: همواره سعی شده با تعامل با کشورهای همسایه ضمن برقراری امنیت پایدار در مرزها، روابط حسنه و برادرانه خود را با آنان توسعه دهیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین تصریح کرد: پایش‌های مرزی همواره در دستور کار مسوولان در فرماندهی کل انتظامی است و به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی در ادامه افزود: سنجش آمادگی نیروهای مرزی، بررسی مشکلات و ارائه تدابیر و راهکاری های لازم برای تقویت و ارتقای توان عملیاتی مرزبانان و افزایش امنیت مرزها از اهداف مدنظر در سفر به خراسان رضوی است.

سردار رضایی در خاتمه خاطرنشان کرد: تامین امنیت و آرامش مردم و جامعه، هدف کارکنان نظامی و انتظامی است و کسی که برای رضایت خلق گام بردارد مورد عنایت حق تعالی و ولی او خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه