English

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم خبر داد:

کشف محموله کفش خارجی قاچاق در سمیرم

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف محموله کفش خارجی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیونت خبر داد.

کشف محموله کفش خارجی قاچاق در سمیرم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ علی قربان پور بیان داشت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید رئیسیان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت حامل اثاثیه منزل که از جنوب کشور به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو طی هماهنگی با مرجع قضائی از قسمت بار آن بازرسی کردند که در نهایت از زیر بار اثاثیه منزل هزار  و 400 جفت کفش خارجی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم با بیان اینکه محموله مکشوفه کفش قاچاق فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند گفت: کارشناسان مربوطه در ارزیابی های خود ارزش کفش های قاچاق را بر 5 میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ قربان پور با اشاره به دستگیری راننده خودرو و تحویل وی به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: برخورد جدی و قاطعانه با خودروهای حامل کالاهای خارجی قاچاق در اولویت برنامه های این فرماندهی است و اجازه نخواهیم داد عده ای فرصت طلب و سودجو با وارد کردن کالاهای قاچاق به بازار چرخ تولید و اشتغال کشور را با اشکال مواجه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه