English

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار خبر داد:

دستگیری ۳ قاچاقچی در شهرستان برخوار / کشف بیش از ۳۵۸ جفت انواع کفش قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری ۳ قاچاقچی در شهرستان برخوار و کشف بیش از ۳۵۸ جفت انواع کفش قاچاق در این زمینه خبر داد.

دستگیری ۳ قاچاقچی در شهرستان برخوار / کشف بیش از ۳۵۸ جفت انواع کفش قاچاق

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ نعمت خلیلی با اشاره به دستگیری ۳ نفر قاچاقچی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ۳۰۰ میلیون ریال کفش قاچاق در شهرستان برخوار کشف شد.

ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی طی بازدید و بازرسی از یک گاراژ متوجه شدند که یک دستگاه وانت در حال تخلیه اقلام قاچاق از یک اتوبوس می باشد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی طی بازدید و بازرسی از یک گاراژ متوجه شدند که یک دستگاه وانت در حال تخلیه اقلام قاچاق از یک اتوبوس می باشد که در بررسی انجام گرفته، تعداد ۳۵۸جفت انواع کفش قاچاق و ۱۲۱ ثوب دستکش قاچاق فاقد هر گونه مجوز گمرکی به ارزش تقریبی۳۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا باعث ضربه زدن به اقتصاد ملی و از کار افتادن صنایع داخلی کشور می شود، از این رو فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار، با با قاچاقچیان برخورد قاطع خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    واقعا درمقابل دزدیهای هزاران میلیاردی مسئولان وقاچاقهای سازمان یافته ارز ودارو و.....ایا این کشف بزرگ ارزش خبری دارد؟؟شرم اور نیست

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه