English

خالدی بیان کرد:

۲کشته و ۲مصدوم در آتش سوزی شهرستان دزفول

آتش سوزی در شهرک کلولی دزفول ۲ کشته و ۲ مصدوم بر جا گذاشت.

۲کشته و ۲مصدوم در آتش سوزی شهرستان دزفول

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور روز چهارشنبه در این باره گفت: ساعت ۱۲ و ۵۴ دقیقه امروز آتش سوزی در خانه ای در شهرک کلولی دزفول به اورژانس اعلام شد که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: به نظر می‌رسید، آتش سوزی بر اثر نشت گاز رخ داده باشد که در زمان حادثه چهار نفر در خانه حضور داشتند.

رییس اورژانس کشور بیان کرد: ۲ نفر نتوانسته بودند خود را از میان شعله‌های آتش نجات دهند که به بیمارستان منتقل شدند ولی ۲ نفر دیگر بر اثر ۱۰۰ درصد سوختگی فوت کردند.

 سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول نیز در این باره گفت: ساعت ۱۲ و ۴۴ دقیقه امروز در پی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان آتش سوزی در طبقه دوم یک منزل مسکونی به همراه گرفتار شدن چهار عضو یک خانواده گزارش شد.

روح اله بهشتی فرد افزود: ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپ اطفای حریق ایستگاه شماره یک و ۲ را به محل حادثه واقع در شهرک حسین کلولی اعزام و بلافاصله اقدام به مهار آتش کردند.

وی افزود: در این حادثه که علت آتش سوزی آن نیاز به بررسی دقیق و کارشناسی دارد طبقه دوم یک منزل مسکونی طعمه آتش شد که متاسفانه مرگ یک پیرمرد و پیرزن را رقم زد و همچنین یک جوان ۳۰ ساله و یک پسر بچه پنج ساله در این حادثه دچار سوختگی شدید درجه سه شدند که بوسیله اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول بیان کرد: ۲ نفر فوتی این حادثه نیز توسط آمبولانس باغ بهشت به سردخانه انتقال داده شدند.

وی در پیامی از اهالی شهرک حسین کلولی به دلیل اقدامات جسورانه برای نجات جان مصدومین تا قبل از رسیدن آتش نشانان قدردانی کرد و با خانواده‌های داغ دیدگان ابراز همدردی نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه