English

سیاوش محمدی خبر داد:

تداوم هوای خنک بهاری تا روز جمعه اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: تا روز جمعه آسمان استان غالباً نیمه ابری توام با وزش باد خزری و هوای خنک بهاری خواهد بود.

تداوم هوای خنک بهاری تا روز جمعه اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیاوش محمدی ، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد که جو استان اردبیل همچنان تا روز جمعه (۲۳ اردیبهشت) ناپایدار است که طی این مدت شاهد جریانات مرطوب خزری خواهیم بود که موجب خواهد شد آسمان استان غالباً نیمه ابری توام وزش باد خزری با هوای خنک بهاری باشد.

وی افزود: در پاره ای از اوقات شاهد رخداد مه، وزش تند بادهای لحظه ای، رگبار باران و رعدوبرق در سطح استان اردبیل خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: با توجه به احتمال تشدید ناپایداری ها ناشی از شرایط فصلی و محلی، در برخی نقاط مستعد استان اردبیل آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها، اصابت صاعقه و بارش تگرگ دور از انتظار نخواهد بود که به هم استانی ها توصیه می گردد هشدار هواشناسی سطح نارنجی شماره ۱۵ استان اردبیل را مورد توجه قرار دهند.

به گفته محمدی روز چهارشنبه (۲۱ اردیبهشت) موقتاً از شدت ناپایداری ها اندکی کاسته می شود.

وی می گوید: تغییرات دمایی نیز تا روز جمعه قابل ملاحظه نخواهد بود که از روز شنبه (۲۴ اردیبهشت) جو استان پایدار خواهد بود و بصورت نسبی بر دمای هوا افزوده خواهد شد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه