English

رئیس ایمنی و آتش‌نشانی شرکت ملّی گاز ایران:

شرکت گاز ایلام یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه ایمنی است

رئیس ایمنی و آتش‌نشانی شرکت ملّی گاز ایران با اشاره به اینکه شرکت گاز استان ایلام یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه ایمنی است، گفت: پیشگیری از وقوع حوادث، پیاده‌سازی کلیه الزامات و دستورالعمل‌ها و توسعه فرهنگ HSE و غیره از اقدامات و پروژه‌های بهبود در حوزه ایمنی بوده است.

شرکت گاز ایلام یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه ایمنی است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، بهنام دیناری در جلسه توجیهی مدیران و رؤسای ادارات شهرستان‌های شرکت گاز استان ایلام افزود: شرکت ملّی گاز ایران در راستای ارتقای ایمنی در سطح شرکت های گاز استانی و پیشگیری از بروز حوادث، استقرار نظام یکپارچه مجوزهای کاری را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اظهار داشت: به همین منظور شرکت گاز استان ایلام به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در ایمنی برای برگزاری آموزش‌های مرتبط و فراهم نمودن زمینه استقرار نظام مزبور انتخاب گردیده است.

دیناری تصریح کرد: مدیریت HSE شرکت ملّی گاز بر اساس ارزیابی عملکرد ایمنی شرکت‌های تابعه و با توجّه به آموخته‌های تجربی حوادث، اقدامات و پروژه‌های بهبود ایمنی تعریف نموده که می توان به پروژه GAP Analysis در حوزه ایمنی و آتش نشانی پالایشگاه های گاز و استقرار نظام مجوز های کاری در سطح کل شرکت‌های تابعه اشاره نمود.

گفتنی است که با حمایت مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام و حضور رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملّی گاز ایران، جلسه آموزشی و توجیهی در ارتباط با الزامات و ارکان نظام جامع مجوز‌های کاری در استان ایلام برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه