English

رییس سازمان جهادکشاورزی استان ایلام:

۸۰۰ تن روغن در سطح استان توزیع می‌شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: تا پایان هفته ۸۰۰ تن روغن در سطح استان توزیع می‌شود.

۸۰۰ تن روغن در سطح استان توزیع می‌شود

آذرنوش عموزاده رییس سازمان جهادکشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام اظهار داشت: تا پایان هفته حدود ۸۰۰ تن روغن وارد بازار می‌شود و مشکلی در تامین این کالا وجود ندارد.

رییس سازمان جهادکشاورزی در ادامه با تکذیب اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی‌بر افزایش قیمت نان خاطرنشان کرد: قیمت کالاهایی که مشمول بحث مردمی‌سازی یارانه‌ها هستند پس از پرداخت یارانه اصلاح خواهد شد.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: مردم هرگونه گران‌فروشی را می‌توانند به سامانه ۱۲۴ و یا شماره تماس‌های سازمان جهاد کشاورزی اطلاع دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی بهمراه ادارت صمت و تعزیرات حکومتی به جد پیگیر تخلف فروشندگان هستند و با آنان برخورد قانونی می‌کنند.

وی در پایان با بیان اینکه جلسات امنیت غذایی به‌منظور نظارت بر بازار، نانوایی‌ها، تامین و توزیع کالاهای اساسی، جلوگیری از کم‌فروشی، نظارت بر کیفیت کالاها و ... برگزار می‌شود گفت: در سطح شهرستان‌ها جلسات تنظیم ونظارت برروی کالاهای اساسی برگزار و نیز مانور امنیت غذایی با همکاری سایرادارات انجام شود تا از احتکار و گرانفروشی در بازار جلوگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه