English

مهدی اله‌پور:

کیفیت هوای کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار دارد

سرپرست اداره‌ کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بیان کرد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیرضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

کیفیت هوای کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی اله‌پورسرپرست اداره‌ کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در پی بارش باران بهاری، کیفیت هوای کلانشهر مشهد در روز نوزدهم اردیبهشت ماه پس از یک روز تجربه آلودگی هوا ، در شرایط سالم قرار گرفت.

اله‌پور در ادامه با اشاره به شاخص کیفیت هوای امروز کلانشهر مشهد تصریح کرد: شاخص کنونی کیفیت هوای مشهد ۸۳ ای.کیو.آی و نشانگر هوای ناسالم و وضعیت هشدار است.

سرپرست اداره‌ کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: هم اکنون کیفیت هوا در مناطق سرافرازان، سمزقند، خیام شمالی، شهید کریمی، امامیه، تقی‌آباد و رسالت در وضعیت هشدار و آلوده و در۱۶ منطقه دیگر این شهر در وضعیت سالم است.

وی در ادامه تاکید کرد: روزانه افزون بر یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر ۳.۵ میلیون نفری مشهد رفت و آمد می‌کنند و شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیرضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

اله‌پور در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای.کیو.آی نشانگر وضعیت سالم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه