English

احمد ساکی:

یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر احتکاری در ملایر کشف شد / با دستگیری سارقان حرفه‌ای، ۱۱ فقره سرقت کشف شد

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه مبارزه با اخلالگران اقتصادی همچنان ادامه دارد، گفت: با هوشیاری پلیس اطلاعات ملایر یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر احتکاری در ملایر کشف شد.

یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر احتکاری در ملایر کشف شد / با دستگیری سارقان حرفه‌ای، 11 فقره سرقت کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ احمد ساکی؛ فرمانده انتظامی ملایر روز یکشنبه اظهار داشت: ماموران این یگان پس از اطلاع از احتکار شکر در یک انبار، بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضایی و بازرسی مکان، مقدار ۳۰ کیسه ۵۰ کیلویی شکر به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال را کشف کردند. با تشکیل پرونده یک متهم در این رابطه دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 ساکی با بیان اینکه تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان ادامه دارد، از عموم شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده با هرگونه بی‌نظمی، فعالیت مجرمانه محتکران و افراد سودجو و قانون گریز، از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده احتکار یاری کنند.

سرهنگ ساکی همچنین از کشف ۴۵۰ گرم مواد مخدر هروئین فشرده و دستگیری سوداگر مرگ در ملایر با هوشمندی پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: ماموران پس از اطلاع از توزیع مواد مخدر هروئین توسط یک سوداگر مرگ، با تلاش شبانه‌روزی مخفیگاه این توزیع کننده مواد مخدر صنعتی شناسایی و او را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در این مکان دستگیر کردند.

وی یکی از ماموریت‌های مهم پلیس ملایر را مبارزه همه‌جانبه با هرگونه حمل و نگهداری و خرید و فروش مواد مخدر دانست و افزود: این سوداگر مرگ بلافاصله به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به کشف ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان، اظهار داشت: با تلاش ماموران کلانتری ۱۱ شهدا ملایر، سارقان حرفه‌ای از اماکن خصوصی و معابر دستگیر و در این ارتباط ۱۱ فقره انواع سرقت کشف شد.

سرهنگ ساکی اضافه کرد: با تلاش شبانه‌روزی ماموران این کلانتری، مخفیگاه سارقان شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضایی، طی سه مرحله عملیات ضربتی هر سه متهم تحت تعقیب دستگیر شدند. 

وی گفت: با تحقیقات پلیس، متهمان به تعداد ۱۱ فقره انواع سرقت شامل ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی، سه فقره سرقت از معابر و اماکن، یک فقره سرقت داخل خودرو و یک فقره سرقت دوچرخه به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه مبارزه با اخلالگران اقتصادی همچنان ادامه دارد، گفت: با هوشیاری پلیس اطلاعات ملایر یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر احتکاری در این شهرستان کشف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه