English

محسن ذبیحی:

کاهش تلفات و خاموشی ها با تبدیل کابل سیمی به کابل خودنگهدار

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بیان کرد: این طرح همچنین در کاهش سرقت انرژی و تجهیزات برق و همچنین سازگاری شبکه با محیط زیست بسیار موثر است.

کاهش تلفات و خاموشی ها با تبدیل کابل سیمی به کابل خودنگهدار

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن ذبیحی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: هدفگذاری امسال این شرکت در راستای افزایش تاب آوری، کاهش تلفات و کاهش خاموشی ها، تبدیل ۱۵۰۰ کیلومتر کابل سیمی به کابل خودنگهدار است.

ذبیحی این سخنان را در بیست و هفتمین همایش تخصصی HSE در تربت حیدریه اظهار کرد و گفت: این طرح همچنین در کاهش سرقت انرژی و تجهیزات برق و همچنین سازگاری شبکه با محیط زیست بسیار موثر است.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی همچنین در ادامه اضافه کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی موجب یادآوری و متذکر شدن رعایت موارد ایمنی در فعالان صنعت برق باشد.

وی متذکر شد: کسب گواهینامه بین المللی HSE توسط شرکت در سال ۱۴۰۰ یکی از موفقیت‌های این مجموعه است و هرچند دستیابی به چنین موفقیتی، کار بزرگی است، اما بهتر از آن رعایت موارد ایمنی است که در سیستم مدیریتی HSE به آن تاکید شده است.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی تصریح کرد: مهمترین برنامه پیش روی شرکت در سال ۱۴۰۱، گذر موفق از پیک بار تابستان است و به همین منظور برنامه‌های متعددی در جهت مدیریت مصرف تدوین شده و لازم است هر کدام از ما در جای خود به وظیفه مان به درستی عمل کنیم.

 ذبیحی خاطرنشان کرد: نصب کنتور‌های فرمان پذیر، افزایش نقاط اتوماسیون و نصب کلید‌های گازی از دیگر برنامه‌های مورد توجه شرکت است که ضرورت دارد متصدیان این بخش هم از مهارت کافی برخوردار باشند و هم بتوانند به شکل ایمن این بخش از کار را به اتمام برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه