English

استاندار ایلام در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان:

نقش دستگاه قضا در تامین امنیت سرمایه‌گذاری حائز اهمیت است

استاندار ایلام گفت: میزان جرم در استان کاهش یافته و در مقایسه با سنوات قبل استان مهیای هر نوع سرمایه گذاری در بخش های مختلف است.

نقش دستگاه قضا در تامین امنیت سرمایه‌گذاری حائز اهمیت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام نیا پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین "محمد مصدق" معاون اول قوه قضائیه، "الله نور کریمی تبار" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، برگزار شد با تبریک عید سعید فطر به مردم استان گفت: امروز افتخار داریم در خدمت دو بزرگوار معاون اول قوه قضاییه و مشاور جوان تلاشگر و جهادی رییس جمهور دولت سیزدهم باشیم که انشاءالله فتح بابی برای توسعه استان با آغاز رسمی کار اجرایی منطقه آزاد مهران قلمداد می شود چراکه این مهم باعث ایجاد اشتغالزایی بالا، ارتقاء سطح درآمد و رونق کسب و کار در استان خواهد شد.

استاندار ایلام با اشاره به معارفه رییس کل دادگستری استان ایلام گفت: در سال ۹۱ که افتخار حضور در استان ایلام را بعنوان معاون سیاسی داشته‌ام از آقای علی محمدی بعنوان مدیر جهادی شناخت کامل دارم و سعه صدر، پاکدستی، عدالت محوری از خصوصیات خوب ایشان است.

وی با قدردانی از خدمات آقای دهقان در زمان رییس کل دادگستری استان گفت: همکاری ، همراهی، گره گشایی، صداقت و مبارزه با فاسدین اجتماعی و اقتصادی از ویژگی های بارز آقای دهقان بوده است.

بهرام نیا با عنوان این مطلب که رییس دولت سیزدهم نیز از بدنه کارا قوه قضاییه است، اظهار داشت: این مهم یک مزیت بزرگ برای دولت به شمار می آید چراکه می توانند به حاکمیت بهتر دولت کمک کند.

وی در ادامه گفت: در استان همدلی و هم آوایی و تک صدایی داریم و این موضوع مهم باید بیش از گذشته تقویت شود که بتوانیم بهترین و شایسته ترین خدمت را به مردم ارائه کنیم.

استاندار ایلام وحدت و همدلی و هم صدایی را سه ضلع مثلث توسعه استان قلمداد نمود و گفت: منطقه آزاد مهران ارتباط مستقیم با صادرات و تولید و اشتغال دارد و قوه قضاییه نیز بعنوان یکی از ارکان عدالت است که باید کمک کند و امنیت را برای سرمایه گذاران فراهم نماید و انصافاً تاکنون در این راستا بخوبی عمل کرده است.

این مسئول در ادامه از عملکرد موفق دستگاه قضا در استان گفت و تصریح نمود: میزان جرم در استان کاهش یافته و در مقایسه با سنوات قبل استان مهیای هر نوع سرمایه گذاری در بخش های مختلف است.

وی تاکید کرد: تلاش داریم استان از محرومیت رها شود و در این راستا همه مدیران عزمی راسخ دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه